وصول ۸۵درصدی درآمدهای مالیاتی درمیبد

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت:  وصول درآمدهای مالیاتی در شهرستان میبد ۸۵ درصد بوده است. به گزارش نارین نیوز سیدرضا نوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وصول درآمدهای مالیاتی شش ماهه اول سال جاری در استان گفت: ۸۵ درصد درآمدهای پیش بینی شده در بودجه استان درشش ماهه اول وصول […]

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت:  وصول درآمدهای مالیاتی در شهرستان میبد ۸۵ درصد بوده است.

به گزارش نارین نیوز سیدرضا نوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وصول درآمدهای مالیاتی شش ماهه اول سال جاری در استان گفت: ۸۵ درصد درآمدهای پیش بینی شده در بودجه استان درشش ماهه اول وصول شده است.

وی افزود: وصول درآمدهای مالیاتی در شهرستان میبد ۸۵ درصد بوده است و برنامه ریزی هایی که در رابطه با خوداظهاری مالیات درشهرستانها انجام گرفته است شهرستان میبد نسبت به سال گذشته اظهارنامه های بیشتری را به این اداره ارائه داده و این نشان دهنده این است که خوداظهاری در میبد جدی گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مردم سعی می کنند مالیات خودشان را به صورت ابرازی پرداخت کنند تا از مزایا و تسهیلات مالیاتی استفاده کنند.

نوربخش گفت: کار عمده ایی که در استان و شهرستانها انجام گرفته سعی شد خود اظهاری مردم را بپذیریم چرا که مردم معتقدند اگر اعتماد بین مردم و نظام مالیاتی ایجاد شود مردم می توانند به راحتی و با سهولت،مالیات خودشان را پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اظهار داشت: بخش زیادی از اظهارنامه های مالیاتی را با توجه به ماده ۱۵۸ می پذیریم و فقط درصدی از پرونده های مالیاتی را به صورت نمونه گیری، کنترل و نظارت می کنیم.