کسب مدال نقره توسط دانش‌آموز میبدی

به گزارش روابط عمومی‌آموزش و پرورش شهرستان میبد، دانش آموز محمد امامی‌پور موفق به کسب مدال نقره در مسابقات مرحله ی دوم المپیاد ریاضی نوجوانان شهرهای آسیایی (اندونزی ) از آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید رحیمی‌فر میبد شد . در مرحله اول این المپیاد که با حضور بیش از دویست نفر از دانش آموزان در استان […]

به گزارش روابط عمومی‌آموزش و پرورش شهرستان میبد، دانش آموز محمد امامی‌پور موفق به کسب مدال نقره در مسابقات مرحله ی دوم المپیاد ریاضی نوجوانان شهرهای آسیایی (اندونزی ) از آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید رحیمی‌فر میبد شد .

در مرحله اول این المپیاد که با حضور بیش از دویست نفر از دانش آموزان در استان یزد برگزار شد چهار نفر از دانش آموزان آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید رحیمی‌فر به نامهای ۱- محمدامامی‌پور۲- احمدرضا حکیمی‌۳- محمدحسین آقایی ۴- عرفان غفوری به مرحله کشوری راه یافتند که این دانش آموزان برای مرحله نهایی به تهران اعزام شده و زیر نظر خانه ریاضی شهر تهران با برگزاری ۳ روز دوره آموزشی و آزمون پایانی نفرات برتر معرفی شدند و  آقای محمد امامی‌پور توانست مدال نقره این المپیاد را در کشور کسب نماید . این موفقیت را به جامعه آموزش و پرورش و همشهریان عزیز تبریک می‌گوییم.