بهره ۷۶۹مددجو ازخدمات آموزش خانواده کمیته‌امداد میبد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد گفت: طی شش ماهه اول سال جاری ۷۶۹ نفر از مددجویان از خدمات آموزش خانواده این نهاد بهره مند شدند. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد، “حسین زین الدینی” ضمن بیان این مطلب گفت: خانواده در مبانی اسلامی جایگاه خاصی داشته و یکی از برنامه های […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد گفت: طی شش ماهه اول سال جاری ۷۶۹ نفر از مددجویان از خدمات آموزش خانواده این نهاد بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد، “حسین زین الدینی” ضمن بیان این مطلب گفت: خانواده در مبانی اسلامی جایگاه خاصی داشته و یکی از برنامه های این نهاد، تلاش در جهت حفظ و تحکیم بنیان خانواده های تحت حمایت است.

وی افزود: به منظور ارتقاء خانواده ها به لحاظ فرهنگی و فکری، این نهاد با توجه به نیازهای جامعه هدف، اقدام به برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی مختلف می نماید.

زین الدینی در ادامه تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری تعداد ۷۶۹ نفر از مددجویان از خدمات آموزش خانواده این نهاد بهره مند شده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد، جامعه هدف و مخاطبین خود را زنان سرپرست خانوار دارای فرزند، زنان مطلقه، نوجوانان و جوانان و سالمندان عنوان کرد و خاطرنشان نمود: برگزاری کلاس های آموزشی مختلف جهت اعضای خانواده های تحت حمایت، نقش موثری در تفاهم و همکاری اعضای خانواده و ایجاد آرامش و مودت در بین آنها دارد.

زین الدینی اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی در زمینه آشنایی با اخلاق اسلامی،نقش ایمان در سلامت روان، ویژگی های ارتباط موثر، پیشگیری از مصرف مواد مخدر، پیشگیری از بیماریهای شایع در بین زنان، راههای بالا بردن اعتماد به نفس، رموز زندگی همسران موفق، اصول و مراتب توبه و استغفارو …. از جمله خدمات حوزه آموزش خانواده کمیته امداد میبد به مددجویان می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: آموزش چهره به چهره و مشاوره مذهبی به خانواده ها، برگزاری طرح فلاح، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و قم و جمکران، برگزاری اردوهای درون استانی، برگزارهای مراسم جشن با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی از دیگر برنامه های این نهاد است که طی شش ماهه اول سال جاری، در جهت افزایش ثبات و آسایش فکری و روانی خانواده های مددجو انجام گرفته است.