خوشحالی‌صهیونیستهاازتعطیلی‌جشنواره‌ضداسرائیلی‌درایران

پس از تعطیلی جشنواره ضدآمریکایی – ضدصهیونیستی فیلمسازان مستقل (افق نو) توسط سازمان سینمایی دولت، روزنامه‌‌ها و خبرگزاری‌های وابسته به رژیم صهیونستی، خبر‌ها و مطالبی را در تأیید این اقدام مدیریت سینمایی دولت منتشر کردند. اما نکته قابل توجه در این میان، هماهنگی سایت‌های ضدایرانی فارسی زبان با رسانه‌های صهیونیستی بود. به طوری که همزمان […]

پس از تعطیلی جشنواره ضدآمریکایی – ضدصهیونیستی فیلمسازان مستقل (افق نو) توسط سازمان سینمایی دولت، روزنامه‌‌ها و خبرگزاری‌های وابسته به رژیم صهیونستی، خبر‌ها و مطالبی را در تأیید این اقدام مدیریت سینمایی دولت منتشر کردند.

اما نکته قابل توجه در این میان، هماهنگی سایت‌های ضدایرانی فارسی زبان با رسانه‌های صهیونیستی بود. به طوری که همزمان با چاپ مطالبی در استقبال از تعطیلی جشنواره «افق نو» در نشریاتی چون «جروزالم پست»، «هاآرتص»، «تایم اسرائیل» و … سایت‌هایی چون «رادیو فردا» و «صدای آمریکا» نیز گزارش‌های مشابهی را روی خروجی صفحات خود قرار دادند. اتفاقی که گویای مدیریت واحد این رسانه هاست.

گفتنی است، جشنواره فیلمسازان مستقل (افق نو) قرار بود که برای دومین بار همزمان با سالگرد ۱۱ سپتامبر و با حضور هنرمندان و نظریه پردازان ضدآمریکایی و ضدصهیونیست در تهران برگزار شود. اما سازمان سینمایی دولت با هدف تنش زدایی در روابط ایران با غرب (!) مانع برگزاری این جشنواره شد. اقدامی که شادمانی و خوشحالی صهیونیست‌‌ها را در پی داشت.