وعده جالب رییس اداره ارشاد میبد

هنردوست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌میبد در جلسه مشترک با رئیس شورای اسلامی‌شهر میبد از راه‌اندازی سینما در این شهر خبر داد. هنردوست اضافه کرد پیگیری‌های لازم جهت راه‌اندازی سینمای شهرستان در حال انجام است و مکان‌هایی نیز برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده و امید می‌رود با همکاری دیگر مسئولین به […]

هنردوست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌میبد در جلسه مشترک با رئیس شورای اسلامی‌شهر میبد از راه‌اندازی سینما در این شهر خبر داد.

هنردوست اضافه کرد پیگیری‌های لازم جهت راه‌اندازی سینمای شهرستان در حال انجام است و مکان‌هایی نیز برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده و امید می‌رود با همکاری دیگر مسئولین به ویژه شورای اسلامی‌شهر تا پایان سال در این خصوص خبرهای خوشی برای شهروندان داشته باشیم.

وی همچنین اعلام آمادگی کرد جهت آغاز به کار فعالیت‌ فرهنگسرای شهرداری میبد،‌ مجتمع‌های فرهنگی ارشاد در فیروزآباد و شهیدیه در اختیار این شهرداری قرار داده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌شهر میبد با اعلام خبر برگزاری اولین همایش طراحی المان‌های شهری در اسفندماه سال جاری در میبد بیان داشت یکی از کارهایی که باید در این حوزه صورت بگیرد این است که با نظر و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی‌شهر تندیس و مجسمه بزرگان شهر جهت نصب در اماکن عمومی‌طراحی و ساخته شود.

همچنین در این جلسه عزیز‌الله داورپور رئیس شورای اسلامی‌شهر میبد ضمن پیشنهاد برگزاری جشنواره نخبگان میبدی،‌ بزرگداشت علمای اعلام از جمله آیت‌الله حائری(ره)‌ را یکی از مهم‌ترین کارهای فرهنگی برشمرد و بر ضرورت رویکرد فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی‌شهر و همکاری بیشتر با اداره ارشاد تأکید نمود.