انتخاب داورپور بعنوان نماینده‌میبد درشورای‌‌استان

فرماندار میبد در اولین جلسه شورای اسلامی‌شهرستان ضمن خوش آمد گوئی به اعضای شورای اسلامی‌شهرستان و تسلیت سالروز شهادت زائران بیت الله الحرام تسلیت گفت: خوشبختانه  هیأت رئیسه شورای شهرستان میبد شکل گرفته و امیدورایم شما بزرگواران با آمادگی کامل به مردمانی که شما را انتخاب کردند خدمت نمائید. شورای اسلامی‌شهرستانرجایی با اشاره به انتخاب […]

فرماندار میبد در اولین جلسه شورای اسلامی‌شهرستان ضمن خوش آمد گوئی به اعضای شورای اسلامی‌شهرستان و تسلیت سالروز شهادت زائران بیت الله الحرام تسلیت گفت: خوشبختانه  هیأت رئیسه شورای شهرستان میبد شکل گرفته و امیدورایم شما بزرگواران با آمادگی کامل به مردمانی که شما را انتخاب کردند خدمت نمائید.

شورای اسلامی‌شهرستانرجایی با اشاره به انتخاب اعضای هیأت رئیسه و نماینده شهرستان در استان افزود: امیدوارم هر عزیزی که در هر مسئولیتی انتخاب شد بتواند در جهت خدمت صادقانه، متواضعانه به نظام و مردم با برنامه ای جدی که خواهد داشت موفق باشد.

وی افزود : توجه داشته باشیم که  شهرستان میبد هم دارای یکسری فرصتها و یکسری تهدیدهاست؛ از جمله فرصت‌های شهرستان، فرصت طلایی مراکز آموزشی و پژوهشی است که نشانگر عمق هوشمندی زکاوت و بصیرت و آگاهی مردمان میبد است، تیزهوشی و نخبگی دانش آموزان و دانشجویان میبد طی ۲۰ سال که استان یزد موفق به کسب مقام شده ۱۳ سال میبد رتبه اول را داشته اند، برخورداری از صنایع و همچنین درآمد سرانه بسیار عالی نیز از جمله آنهاست.

رجایی تأکید کرد:  از دیگرعنایت‌های بزرگ دیگری که ما داریم وجود مبارک حضرت ایت الله اعرافی است که همگان به این نعمت می‌بالیم.

در ادامه این جلسه طبق ماده ۳ آئین نامه هیآت رئیسه سنی تشکیل شد و سپس هیأت رئیسه شورا برای دو سال انتخاب گردید.

بر اساس رأی گیری آقای محمد رضا شیر غلامی‌به عنوان رئیس شورا، آقای فرزاد برزگر بفروئی به عنوان نائب رئیس شورا، آقای حسین رشنو به عنوان منشی شورا و آقای سید ابوالفضل موسوی ندوشن به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.

پس از انتخاب هیأت رئیسه و با نظر اعضاء رأی گیری به عمل آمده آقای عزیزالله داورپور به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای اسلامی‌استان انتخاب گردید.

همچنین آقایان حسین عابدینی و حسین رشنو به عنوان نماینده شورای اسلامی‌شهرستان در هیأت حل اختلاف انتخاب شدند.