پایان تحصن مقابل مجلس با پیام دفتر رهبر انقلاب

حجت‌الاسلام عمار عمارلو اولین روحانی متحصن مقابل مجلس صبح دیروز از طریق بلندگو ضمن تشکر از متحصنین گفت: وظیفه ما اطاعت محض از رهبری است. وی تاکید کرد: صدای ما به معظم‌له رسیده و دفتر ایشان خبر داده است معظم‌له با تدبیر خود خواستار پایان این اجتماع شده‌اند. عمارلو به حضور رئیس پلیس تهران بزرگ […]

حجت‌الاسلام عمار عمارلو اولین روحانی متحصن مقابل مجلس صبح دیروز از طریق بلندگو ضمن تشکر از متحصنین گفت: وظیفه ما اطاعت محض از رهبری است. وی تاکید کرد: صدای ما به معظم‌له رسیده و دفتر ایشان خبر داده است معظم‌له با تدبیر خود خواستار پایان این اجتماع شده‌اند.
عمارلو به حضور رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع اجتماع‌کنندگان اشاره کرد و افزود: من از طریق سردار ساجدی‌نیا پیام دفتر رهبر انقلاب را دریافت کردم.
نماینده اجتماع‌کنندگان در ادامه گفت: با حاج حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان نیز تماس گرفتیم و ایشان خطاب به جمع متحصنین تاکید کرد رهبر معظم انقلاب ادامه تحصن را از این پس به مصلحت نمی‌دانند و متن این پیام محبت‌آمیز و پدرانه را خواند که؛‌«صدای شما را مسئولین شنیدند و پیامتان را دریافت کردند، مصلحت به ادامه تحصن نیست.» ما نیز از حاج حسین خواستیم پیام ما را به امام خامنه‌ای برساند و بگوید؛ ما سربازان جان بر کف شمائیم. پیامتان را دریافت کردیم، سمعاً و طاعهًًْ.
گفتنی است برخی رسانه‌ها با تحریف چگونگی پایان تحصن مقابل مجلس، پیام محبت‌آمیز صادر شده خطاب به متحصنین را به‌عنوان مخالفت رهبر معظم انقلاب با اقدام آنان معرفی کرده‌اند.
عمارلو طلبه و روحانی جوانی که به همراه همسر و فرزندان خردسالش از دوشنبه هفته گذشته در مقابل مجلس شورای اسلامی و در اعتراض به برجام در مقابل مجلس متحصن شده بود در گفت‌وگوی اختصاصی با کیهان اعلام کرد: هدف ما از تحصن مجموعه‌ای از عوامل از جمله پیگیری منویات و خطوط قرمز مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده است که به نظر می‌رسد در توافق برجام بعضا کمرنگ و یا اصلا مورد لحاظ قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: با این رویکرد و با گفتمانی نقادانه بدون آشوب و اخلالگری مانند تمام توده‌های منتقد کنار مجلس به تحصن نشستیم.
حجت‌الاسلام عمارلو افزود: تفاوت جبهه انقلاب با فتنه‌گران و طیف‌های دیگر در آن است که گفتمان ما بدون آتش زدن سطل‌های زباله نظرات خود را اعلام می‌کند و از سوی دیگر گوش ما به فرمان ولی‌امرمان است و سخن ایشان را در عمل فصل‌الخطاب می‌دانیم.
وی گفت: پس از اطلاع یافتن از موضع دفتر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر اتمام تحصن ما نیز همانند سربازی مطیع فورا اقدام به اتمام تحصن کردیم.