حرکت “سفیران اهداء عضو” از بیده تا بفروئیه

به مناسب هفته دفاع مقدس همایش دوچرخ سواری “سفیران اهداء عضو” در بخش بفروئیه برگزار شد. به مناسبت هفته دفاع مقدس “سفیران اهداءعضو” بخش بفروئیه در قالب هیأت دوچرخه سواری به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حرکت خود را از گلزار شهدای بیده آغاز و با رسیدن به گلزار شهدای […]

به مناسب هفته دفاع مقدس همایش دوچرخ سواری “سفیران اهداء عضو” در بخش بفروئیه برگزار شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس “سفیران اهداءعضو” بخش بفروئیه در قالب هیأت دوچرخه سواری به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حرکت خود را از گلزار شهدای بیده آغاز و با رسیدن به گلزار شهدای بفروئیه با نثار گل به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

دراین همایش که با حضور بخشداربفروئیه ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میبد ، مسئول پایگاه مقاومت شهید چمران و رضا امامی میبدی سوپروایزر آموزشی بیمارستان امام جعفر صادق برگزار شد، اسماعیلی ضمن تشریح فرهنگ ایثار و رشادت های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس گفت : امنیت و اقتدار نظام امروز ما حاصل ، از جان گذشتگی دلاوردانی است که از جان و مال و زندگی خود گذشتند تا امروز ما بتوانیم با صلابت در صحنه های بین المللی حق خود را مطالبه کنیم.

وی گفت : مردم هنوز روزهای مقاومت و پایداری هشت سال جنگ تحمیلی را به خاطر دارند واین مناسبت ها یادآور لحظه های نابی است که شهدای ما به یادگار گذاشته اند.

بخشداربفروئیه به همراه کاروان ” سفیران اهداء عضو” با حضوربر مزار مرحوم محمد رشیدی با تقدیم گل با خانواده ایشان ابراز همدردی کردند.

همچنین رضا امامی میبدی سوپروایزر آموزشی بیمارستان امام جعفر صادق نیز در مورد اهدای عضو و ترویج فرهنگ اهدای عضو به سخنرانی برای حاضرین پرداختند.

گفتنی است مرحوم محمد رشیدی جوان بفروئیه ای است که چند وقت پیش بر اثر سانحه تصادف دچارمرگ مغزی شد و خانواده او با اهداء اعضای بدن این جوان توانستند به چند نفر دیگر زندگی دوباره بخشند.

بنا به این گزارش شرکت کنندگان در این همایش، باتکمیل فرم اهداء عضو، فرهنگ ایثار را به همه هم نوعان خودیادآور شدند.

در پایان به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد