انتقال فاضلاب میبد به اردکان، کذب است/ در دولت تدبیر و امید هیچ اتفاقی برای محدوده مرز میبد و اردکان نیفتاده

حسین فلاح با تقدیر از رفتار مسئولان شهرستان اردکان در این موضوع افزود: انصافا دوستان ما در اردکان خیلی با احترام نسبت به این مسائل برخورد می‌کنند و ما هم به دنبال بحثهای حاشیه ای نرفته ایم.

فرماندار میبد در نشست مسئولان شهرستان با مردم درباره موضوع فاضلاب میبد و مسئله مرز میبد و اردکان توضیح داد.

به گزارش “میبدما”، حسین فلاح در بحث فاضلاب میبد با بیان اینکه این پروژه به نقطه خوبی رسیده گفت: خوشبختانه برنده مزایده این پروژه مشخص شده و پیمانکار در حال حاضر مشغول ارزیابی است و انشالله اگر مشکل خاصی ایجاد نشود امیدواریم فاضلاب میبد در آینده نزدیک به صورت ویژه ای دنبال شود.

وی افزود: این طرح تصویب و جانمایی شده و کارهای مطالعاتی ان نیز انجام گرفته است و گروه برنده شده در مزایده هم گروه خوبی هستند که کارهای مرتبط با فاضلاب را انجام می‌دهند و امیدواریم تا آخرین لحظه هم نظرشان مثبت باقی بماند.

IMG_0002

فرماندار میبد همچنین موضوع فروش فاضلاب میبد به شهرستان اردکان را تکذیب کرد.

وی در ادامه به موضوع مسئله مرز میبد و اردکان پرداخت و گفت: من صراحتا اعلام می‌کنم که هیچ اتفاقی در دولت تدبیر و امید برای محدوده مرز میبد و اردکان نیفتاده است.

حسین فلاح با تقدیر از رفتار مسئولان شهرستان اردکان در این موضوع افزود: انصافا دوستان ما در اردکان خیلی با احترام نسبت به این مسائل برخورد می‌کنند و ما هم به دنبال بحثهای حاشیه ای نرفته ایم.

وی افزود: چه اشکالی دارد که در بحث فضای سبز، پارک، بیمارستان و یا سایر اقداماتی که جنبه عمومی دارد بگذاریم اتفاق بیفتد؟

وی گفت: همه ما باید به این سمت برویم و اساسا ۳۰۰هزار شهید در نظام جمهوری اسلامی دادیم که این بحثها را نداشته باشیم.

فرماندار میبد ضمن انتقاد از اقدامات افرادی خاص تحت عنوان «مرزدار» گفت: اقداماتی که اینان انجام داده‌اند چه فایده‌ای داشته است؟

وی با بیان اینکه اتفاقات بدی تاکنون برای این دو شهر افتاده، خاطرنشان ساخت: اول تا آخر این اتفاقات هم هیچ‌چیز نیست و ما اهل فکر و اندیشه و تعامل و ایرانی و اسلامی هستیم و باید در این مسیر همدلی و همزبانی را به نمایش بگذاریم.

حسین فلاح افزود: نباید کاری کنیم که به خاطر یکسری بحث‌ها، چهار پنج نفر بیایند و میدان را در دست بگیرند و بگویند آقا دارید خیانت می‌کنید!