تفاوت BBC و کیهان از نگاه دولت

علی فلاح یخدانی

در این بحبوحه جنگ رسانه ای که علیه ایران اسلامی در دنیا وجود دارد ساده ترین ، عاقلانه ترین و روشن ترین کاری که میشود در مقابل آن انجام داد این است که دروازه های کشورمان را به روی دشمنان قسم خورده خود ببندیم. قطعا هیچ موجود عاقلی نمیگذارد حتی اگر دشمنش به درب خانه اش هم برسد وارد خانه بشود ، این مساله جدای از منطقی بودن آن یک رفتار غریزی است.

حالا ما در کشورمان با یک رفتاری مواجه شده ایم که علاوه بر غیرمعقول بودن آن ، با آیات قرآن و روایات هم در تناقض می باشد.کافی است ما فقط به آیه ذیل مراجعه کنیم تا متوجه شویم که راه خطاست!

“اشداء علی الکفار رحماء بینهم”

دروازه های کشورمان را به روی رسانه هایی باز کرده ایم که خیانت هایشان در طول انقلاب ثابت گشته و روشن است. تازگی ها ما دچار فراموشی شده ایم ، یادمان رفته نقش بی بی سی در فتنه ۸۸ را ….. ! شاید برای نشان دادن دموکراسی لازم باشد؟! شاید دیگر ما را جهان سومی نخوانند…..شاید؟!

کاش حداقل همان اندازه که به دشمنان مان خوشبین بودیم با دوستانمان هم همین رفتار را میکردیم! در را برای دشمن باز میکنیم و از آن طرف در دهان دوستانمان را هم میبندیم. ۹دی برای بار چندم توقیف میشود ، کیهان و رجا نیوز هم اخطار می گیرند. شاید دوستان الفبای جنگیدن در تهاجم فرهنگی و رسانه ای را بلد نیستند ، شاید هم نادانسته و غیرعمدی باشد….. شاید؟!

امیدمان این بود اگر مسئولین برای جنگیدن با رسانه های دشمن خسته و برای دفاع از آرمانهای انقلاب بی تحرک هستند لااقل جلوی مدافعین و رزمندگان این جبهه ی حساس را نگیرند! نه اینکه راه را برای رسانه دشمن هم باز کند که اگر دانسته و از روی عمد باشد خیانت است ! ان شاء الله خداوند حافظه تاریخی همه مسئولین را قوی کند تا دچار خطاهای تکراری نشویم.