دکتر سهیلی: فروش زمین درمانگاه آیت‌اللهی مجوز هیات وزیران را می‌خواهد/ دکتر آقایی: با روند کنونی احتمال تعطیل شدن دانشکده پرستاری میبد وجود دارد

وی با خواهش از خیرین شهرستان میبد برای احداث ساختمان این دانشکده، افزود: زشت است که میبد با این همه امکانات و پتانسیل ساختمان مستقل برای دانشکده پرستاری نداشته باشد و این دانشکده فقط یک رشته بگیرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان میبد در نشست مسئولان شهرستان با مردم پیرامون آخرین وضعیت درمانگاه آیت‌اللهی میبد گفت: از روز اولی که من به میبد آمدم این موضوع را پیگیری کردم و علیرغم مصوبه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی یزد مبنی بر فروش این مرکز و احداث ساختمان جدید با مبلغ آن، مشکلی که اخیرا به آن برخوردیم آن است که وضعیت خاصی در سندهای دولتی ایجاد شده و فروش این زمینها بایستی با مجوز هیات وزیران باشد.

وی افزود: برای رفع این مشکل مترصد آن هستیم که نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یزد در میبد برگزار شود.

IMG_1626

همچنین دکتر ناصر آقایی -رئیس بیمارستان میبد- درباره آخرین وضعیت دانشکده پرستاری میبد گفت: متاسفانه این دانشکده هنوز ساختمانی که مستقل باشد ندارد.

وی افزود: با پیگیریهای انجام شده ساختمان دانشکده الهیات میبد خریداری شده و انشاءالله این کار نهایی شود و در اختیار دانشکده پرستاری میبد قرار داده شود.

رئیس بیمارستان میبد با بیان اینکه توقع داریم در رابطه با دانشکده پرستاری میبد عزم جدی ایجاد شود، خاطرنشان ساخت: من چندی قبل اعلام خطر کردم که این دانشکده مشکل دارد و اگر با این منوال بخواهیم جلو برویم با توجه به بعضی سیاستهای دولت، احتمال تعطیل شدن آن وجود دارد.

وی با خواهش از خیرین شهرستان میبد برای احداث ساختمان این دانشکده، افزود: زشت است که میبد با این همه امکانات و پتانسیل ساختمان مستقل برای دانشکده پرستاری نداشته باشد و این دانشکده فقط یک رشته بگیرد درحالیکه با اخذ چهار رشته ما می‌توانیم دانشگاه علوم پزشکی مستقل در میبد ایجاد کنیم.

دکتر آقایی مجددا از خیرین شهرستان میبد درخواست کرد تا برای احداث ساختمان دانشکده پرستاری میبد همت کنند تا مقدمه ایجاد دانشگاه علوم پزشکی میبد فراهم شود.