دستگیری سارق ۳۳ منزل در میبد

ماموران انتظامی شهرستان میبد استان یزد سارق حرفه ای و سابقه دار منازل نیمه ساز را با ۳۳ فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش نارین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ولی ا… حسین محمدی” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و وصول چندین مرجوعه قضایی […]

ماموران انتظامی شهرستان میبد استان یزد سارق حرفه ای و سابقه دار منازل نیمه ساز را با ۳۳ فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش نارین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ولی ا… حسین محمدی” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و وصول چندین مرجوعه قضایی در این شهرستان، ماموران موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی میبد افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران ا تشکیل پرونده مقدماتی، تحقیقات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان احتمالی که بصورت کاملا حرفه ای دست به اینگونه سرقت زده بود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت ماموران با تشدید طرح های انتظامی و عملیاتی جهت دستگیری این مجرم حرفه ای موفق شدند وی را که قصد داشت از منزلی نیمه ساز واقع در یکی از نقاط شهرستان سرقت کند دستگیر کنند.

حسین محمدی در ادامه عنوان داشت: متهم ”الف _ ف”۳۶ ساله فردی سابقه دار و حرفه ای که تاکنون سرقت های متعددی از جمله سرقت از منازل نیمه ساز را مرتکب شده تحت بازجویی پلیس قرار گرفت و نهایتا در ادامه با بدست آمدن مدارک مستند و علمی غیر قابل انکار بر ارتکاب سرقت، وی به بزه انتسابی و ۳۳ فقره سرقت از منازل نیمه ساز در این شهرستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی میبد در پایان با بیان اینکه برخی مالباختگان این پرونده شناسایی شدند خاطر نشان کرد: تحقیق از متهم ادامه دارد.