فرماندارمیبد با آزادگان سرافراز میبدی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، عصر دوشنبه ۲۶ مردادماه فرماندارمیبد با حضور در منزل دکتر محمدرضا اسلامی، عباس زارع زاده و احمد آب پیکر در دیدار با آن‌ها گفت: آزادگان یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و پرچم برافراشته‌ای هستند که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز به نسل نوجوان و جوان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، عصر دوشنبه ۲۶ مردادماه فرماندارمیبد با حضور در منزل دکتر محمدرضا اسلامی، عباس زارع زاده و احمد آب پیکر در دیدار با آن‌ها گفت: آزادگان یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و پرچم برافراشته‌ای هستند که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز به نسل نوجوان و جوان نقش مهمی دارند.
حسین فلاح با تجلیل از صبر و استقامت آزادگان به‌ویژه همسران و فرزان آن‌ها گفت: همسران و فرزندان آزادگان باید در همه عرصه‌ها الگوی عملی و نماد اخلاق و معرفت اسلامی و انقلابی باشند.
وی بابیان اینکه آزادگان سرمایه عظیم انسانی هستند گفت: عزت و عظمت و سرافرازی ما مرهون مجاهدت‌های بسیج و سپاه و نیروهای نظامی ما در ۸ سال دفاع مقدس است و امروز به وجود آزادگان در جامعه افتخار می‌کنیم.
در این بازدید از محمد اسلامی فرزند دکتر محمدرضا اسلامی که در کنکور سراسر امسال رتبه ۲۷ کشوری در رشته علوم تجربی و در بین فرزندان شاهد رتبه سوم را کسب کرده است نیز با اهداء لوح تجلیل شد.