رئیس جدید آموزشکده فنی زهرایی میبد معرفی شد

با حضور فرماندارمیبد و رئیس دانشکده فنی شهید صدوقی یزد، از تلاش‌های زهرا علیزاده قدردانی و خانم ماه بس قوه به‌عنوان رئیس دانشکده فنی زهرایی میبد معرفی شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم بر همدلی و همکاری بین کارکنان در پیشبرد اهداف عالیه این آموزشکده تأکید کرد و گفت: پیشرفت […]

با حضور فرماندارمیبد و رئیس دانشکده فنی شهید صدوقی یزد، از تلاش‌های زهرا علیزاده قدردانی و خانم ماه بس قوه به‌عنوان رئیس دانشکده فنی زهرایی میبد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم بر همدلی و همکاری بین کارکنان در پیشبرد اهداف عالیه این آموزشکده تأکید کرد و گفت: پیشرفت و توسعه هر کاری نیازمند مدیریت با عزم جهادی است و امیدواریم این نگاه در این آموزشکده‌ها وجود داشته باشد.
حسین فلاح بر پرهیز از هرگونه مسائل حاشیه‌ای‌ در این آموزشکده تأکید کرد و گفت: این دانشکده باید به دنبال ارتقاء شاخص‌های علمی خود باشد.
وی با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات آموزشکده فنی زهرایی میبد قول پی گیری داد و افزود: فرمانداری تمام‌قد در حل مسائل و مشکلات این آموزشکده ایستاده است و آماده همکاری در رفع مشکلات است.
فرماندارمیبد افزود: امیدواریم با این تغییر، جایگاه آموزشکده به لحاظ دینی و مذهبی و علمی و توسعه رشته‌ها ارتقاء یابد.
خانم علیزاده هم در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری فرماندار در حل بسیاری از مشکلات این آموزشکده با اهداء لوح از فرماندار تجلیل کرد.