کامنت گذار هتاک دستگیر شد

پایگاه خبری پلیس: علی‌ موالی گفت: با شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در وبلاگ‌های شخصی وی در قسمت کامنت، طی چندین نوبت با قرار دادن الفاظ نامناسب اقدام به توهین به وی کرده است، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد. وی بیان کرد: پلیس فتای استان موفق شد با انجام یکسری اقدامات فنی […]

پایگاه خبری پلیس: علی‌ موالی گفت: با شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در وبلاگ‌های شخصی وی در قسمت کامنت، طی چندین نوبت با قرار دادن الفاظ نامناسب اقدام به توهین به وی کرده است، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.
وی بیان کرد: پلیس فتای استان موفق شد با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و دستگیر کند که در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را از وقوع چنین اقدامی، اختلافات خود با شاکی دانست و بیان کرد که برای انتقام جویی چنین کاری کرده است.
رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای تکمیل مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
موالی در خاتمه به وبلاگ نویسان توصیه کرد برای انتشار مطالب خود از وبلاگ‌هایی استفاده کنند که قابلیت‌های مدیریتی کافی داشته و هر کامنت پس از ارسال تنها با تایید صاحب وبلاگ، قابلیت انتشار پیدا کند.