نگرانی ازسقوط درآمدمیبد به رتبه‌سوم دراستان

اولین جلسه شورای عمران شهرستان میبد با حضور امام جمعه ، فرماندار ، ‌مدیرکل بحران استان و اعضای این شورا در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد . به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه میبد در این جلسه بر افزایش درآمدزایی شهرستان تاکید کرد و افزود: باید مجموعه ای از مدیران بومی که تجربه […]

اولین جلسه شورای عمران شهرستان میبد با حضور امام جمعه ، فرماندار ، ‌مدیرکل بحران استان و اعضای این شورا در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد .

به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه میبد در این جلسه بر افزایش درآمدزایی شهرستان تاکید کرد و افزود: باید مجموعه ای از مدیران بومی که تجربه مدیریتی در سطوح مختلف دارند در برنامه ریزی شهرستان به سمت درآمدزایی و اجرای پروژهای درآمدزا به کار گرفته شوند.

آیت الله اعرافی ، بهره گیری از نخبه گان و فرهیختگان شهرستان را در پیشرفت و تعالی شهرستان میبد در عرصه های مختلف و تحقق آرمانهای توسعه اقتصادی مهم دانست و بر ساماندهی این جریان در شهر تاکید کرد .

مسئولین در این جلسه با اشاره به سقوط درآمد شهرستان میبد از رتبه دوم به رتبه سوم  ، معتقدند ، مالیات ارزش افزوده بر اساس فروش کارخانجات محاسبه می شود و با توجه به اینکه بخشی از کارخانجات به علت صادرات از پرداخت مالیات ارزش افزوده معافند ، درآمد شهرستان رشد چندانی  نداشته است .

مسئولین ، پتانسیل های دامداری و کشاورزی بخش ندوشن ، ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در صنایع مادر و هایتک را بخشی از راهکارهای افزایش درآمد شهرستان دانستند و مقرر شد با بهره گیری از ایده و طرح مدیران با تجربه و نبخه گان در این راستا تلاش شود.