تغییر رئیس دانشگاه پیام نور میبد

با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور استان، مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه پیام نور مرکز میبد فردا یکشنبه ۲۵ daneshgahnews.comمردادماه ۹۴ برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار میبد نیوز: مراسم تودیع دکتر رضا رشیدی از سمت ریاست دانشگاه پیام نور میبد و معرفی دکتر‌هادی کارگر به عنوان رییس جدید این واحد دانشگاهی با حضور دکتر […]

با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور استان، مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه پیام نور مرکز میبد فردا یکشنبه ۲۵ daneshgahnews.comمردادماه ۹۴ برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار میبد نیوز: مراسم تودیع دکتر رضا رشیدی از سمت ریاست دانشگاه پیام نور میبد و معرفی دکتر‌هادی کارگر به عنوان رییس جدید این واحد دانشگاهی با حضور دکتر عابسی ریاست دانشگاه پیام نور استان و جمعی از مدیران این دانشگاه و مسئولان شهرستان میبد در سالن نمازخانه این دانشگاه راس ساعت ۱۱ برگزار می‌گردد.
دکتر رضا رشیدی از سال ۱۳۸۹ بعنوان رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان میبد عهده دار این مسئولیت بودند و در این مدت موفق شدن تعداد رشته‌های این دانشگاه را از ۲۵ به ۳۸ رشته ،افزایش ۲۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی و کارگاهی به فضاهای موجود و همچنین جذب بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تجهیز کارگاه‌ها را در کارنامه خود داشته باشند و این جابجایی نیز به درخواست مکرر دکتر رشیدی و در نهایت قبولی ریاست پیام نور استان صورت می‌گیرد.
گفتنی است دکتر‌هادی کارگر شورکی دارای مدرک دکتری شیمی‌معدنی از دانشگاه اصفهان و دارای رتبه دانشیاری، مدت ۸ سال است که عضو هیئت علمی‌دانشگاه پیام نورند و قبلا در دانشگاه پیام نور اردکان انجام وظیفه می‌نمودند
دانشگاه پیام نور میبد هم اینک دارای ۳۶ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی و ۲ رشته کارشناسی ارشد با ۱۱۰۰ نفر دانشجو است.