یک کارگر در مجتمع گندله سازی اردکان جان باخت

اردکان خبر نوشت: بنا بر اعلام شاهدین ماجرا نیمه شب گذشته بر اثر حادثه در تعمیرات اساسی کارخانه گندله سازی اردکان یک نفر کشته شد. این اتفاق به دلیل عدم هماهنگی بین کارگران دو شرکت پیمانکار که گروهی در حال برش‌کاری و کارگران دیگری در حال نصب آجرنسوز در زیر همان محل بودند و سقوط […]

اردکان خبر نوشت: بنا بر اعلام شاهدین ماجرا نیمه شب گذشته بر اثر حادثه در تعمیرات اساسی کارخانه گندله سازی اردکان یک نفر کشته شد.
این اتفاق به دلیل عدم هماهنگی بین کارگران دو شرکت پیمانکار که گروهی در حال برش‌کاری و کارگران دیگری در حال نصب آجرنسوز در زیر همان محل بودند و سقوط یک قطعه فلزی از محل برشکاری، اتفاق افتاده است.
لازم به ذکر است حدود ساعت یازده شب گذشته بر اثر ریزش سقف فلزی ورودی پیش گرم ( تراولینگ) و ریزش نسوزهای این مجتمع بر روی کارگر موجب کشته شدن فرد می شود و بیش از یک ساعت طول کشیده تا جسد فرد از زیر سقف بیرون آورده شود علت این تاخیر نیز نبود جرثقیل در این کارخانه عنوان شده است.
مسئولان مرکز فوریت‌های پزشکی و هلال احمر اردکان در هنگام تماس خبرنگار ایسنا برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات این حادثه، در این باره اظهار بی‌اطلاعی و اعلام کردند که تاکنون گزارش در این مورد اعلام نشده است!