مطلب وارده/ پلیس میبد! مچکریم

یکی از مخاطبان میبدما به نام آقای محمدرضا دهقانی، با ارسال مطلبی به ایمیل میبدما نوشت: ساعت حدود ۱۲ شب پنج شنبه شب تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۹۴ بود. با اهل خانه در حال رفتن به خانه بودم که طبق روال برخی از شب‌ها در میدان پارک فلسطین و سه راه مهرجرد به کارناوال عروسی […]

  • یکی از مخاطبان میبدما به نام آقای محمدرضا دهقانی، با ارسال مطلبی به ایمیل میبدما نوشت:

ساعت حدود ۱۲ شب پنج شنبه شب تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۹۴ بود. با اهل خانه در حال رفتن به خانه بودم که طبق روال برخی از شب‌ها در میدان پارک فلسطین و سه راه مهرجرد به کارناوال عروسی برخوردم.

شلوغی و صدای بلند موتورها و اقدامات ناهنجار راکبین آنها خیلی ها را کلافه کرده بود که می‌خواستم به پلیس زنگ بزنم ولی به خودم گفتم بی‌فایده است؛ بنابراین چاره‌ای جز صبر کردن نداشتم.

در همین احوال، ناگهان چشمم به چراغ خودروی پلیس افتاد و خدا را شکر کردم که گشت ناجا رسید و حالا این مشکل رفع و رجوع می‌شود ولی در کمال ناباوری دیدم آن خودرو بی تفاوت گذشت و رفت.

این کارناوال جلوتر که رفت وقتی داشت نزدیک سه راه سعیدی می‌شد ناگهان در کمال تعجب دیدم تمام موتور سیکلت سواران متواری شدند؛ وقتی خوب دقت کردم متوجه شدم خودرو فرماندهی پلیس و یگان امداد و گشت آگاهی و حتی گشت موتوری یگان وارد این ماجرا شده و این کارناوال را اسکورت کردند و چند لحظه بعد هم پلیس راهور وارد شد و الحمدلله همه چیز تمام شد و تمام این خودروهای پلیس این کارناوال را تا مقصد همراهی کردند.

جا دارد به همین خاطر از فرمانده جدید ناجای میبد تقدیر کنم.