۲۰ هکتار فضای سبز در میبد ایجاد می‌شود

فرماندار میبد با اشاره به اهمیت توجه به توسعه فضای سبز، گفت: ۲۰ هکتار فضای سبز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در میبد ایجاد می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، حسین فلاح عصر امروز در بازدید از طرح توسعه فضای سبز در ضلع غربی این کمربندی و مسیر کانال […]

فرماندار میبد با اشاره به اهمیت توجه به توسعه فضای سبز، گفت: ۲۰ هکتار فضای سبز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در میبد ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، حسین فلاح عصر امروز در بازدید از طرح توسعه فضای سبز در ضلع غربی این کمربندی و مسیر کانال باد این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های منابع طبیعی و مشارکت دو واحد صنعتی در اجرای طرح توسعه فضای سبز اظهار داشت: برای ایجاد کمربند سبز این طرح را تا اردکان ادامه می‌دهیم.
حسین فلاح با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز در شهرستان میبد، گفت: این طرح با وسعت ۲۰ هکتار و با ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های ۲ واحد صنعتی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه اجرای طرح توسعه فضای سبز به نفع واحدهای صنعتی است، گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی با محدویت زمین مواجهند و مشارکت در این طرح به جبران پوشش گیاهی و افزایش فضای سبز شهرستان کمک می‌کند.
فلاح با اظهار خرسندی از استقبال واحدهای صنعتی در اجرای این طرح گفت: حرکت خوب و ارزشمندی در توسعه فضای سبز در شهرستان آغاز شده و امیدواریم این طرح الگویی برای سایر واحدهای صنعتی باشد تا کمربند سبزی در ضلغ غربی شهرستان به صورت جامع و کامل داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز در ضلغ غربی کمربندی علاوه بر کمک به پوشش گیاهی و توسعه فضای سبز در مسیر کانال باد جلوی طوفان‌های شن مسیر را می‌گیرد.
فرماندار میبد با اشاره به موافقت مدیرکل منابع طبیعی استان یزد بر اجرای طرح توسعه فضای سبز در مسیر پل خورشید به سمت میبد گفت: با تهیه طرح توسعه فضای سبز در این مسیر از سوی منابع طبیعی، سعی داریم فضای سبز کل مسیر را توسعه دهیم تا مسیر زیبا و لذت بخشی را برای مسافران و کسانی که از این مسیر تردد می‌‌کنند ایجاد کنیم.