ثبت اطلاعات ۲۶۰۰ نفر در بانک اطلاعاتی مهاجرین میبد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ سید محسن فلاح بابیان اینکه تاکنون اطلاعات ۲ هزار ۶۰۰ نفر در سامانه بانک اطلاعاتی مهاجرین ثبت‌شده است گفت: برای ارزیابی و ارائه خدمات تخصصی به این مهاجرین دو کارگروه فرهنگی، اجتماعی، قضایی و امنیتی راه‌اندازی شده است. فلاح افزود: در این کارگروه‌ها برنامه‌های مدونی از طریق دستگاه‌های عضو […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ سید محسن فلاح بابیان اینکه تاکنون اطلاعات ۲ هزار ۶۰۰ نفر در سامانه بانک اطلاعاتی مهاجرین ثبت‌شده است گفت: برای ارزیابی و ارائه خدمات تخصصی به این مهاجرین دو کارگروه فرهنگی، اجتماعی، قضایی و امنیتی راه‌اندازی شده است.

فلاح افزود: در این کارگروه‌ها برنامه‌های مدونی از طریق دستگاه‌های عضو دیده‌شده است که مهم‌ترین اقدامات اجرایی آن بر اساس تحلیل اطلاعات بانک، چگونگی آموزش، اسکان و سلامت و تأییدیه‌های هویتی و اخلاقی می‌باشد.

معاون فرماندارمیبد بابیان اینکه این طرح از تیرماه سال گذشته نخستین بار در شهرستان میبد اجرایی شد گفت: کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین نتایج این طرح در شهرستان میبد است.

تشکیل جلسات ماهیانه، جمع‌بندی و ارائه گزارش در شورای فرهنگ عمومی، ارائه بروشور از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آگاهی سازی از طریق مبلغان از سوی اداره تبلیغات اسلامی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.