اعزام ۷۵یتیم تحت پوشش کمیته امداد میبد به مشهد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: با حمایت خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام، ۷۵ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد، جهت زیارت حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع)، راهی مشهد مقدس شدند. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،” حسین زین الدینی” ضمن بیان این خبر گفت: […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: با حمایت خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام، ۷۵ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد، جهت زیارت حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع)، راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،” حسین زین الدینی” ضمن بیان این خبر گفت: کفالت و اکرام ایتام و افراد بی سرپرست همواره مورد تآکید و توجه خداوند متعال و ائمه معصومین بوده است.

“زین الدینی” در ادامه با اشاره به کلام گویای خداوند در قران کریم، گفت: اکرام یتیم موجب دوستی خداوند، آسایش در دنیا و آخرت، بازدارنده از کبر و غرور، دوری از محنتهای مالی و …. میگردد.

وی افزود، این نهاد با تاسی از آیات و روایات فراوان دینی و به منظور تحقق اوامر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مبنی بر تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج فرهنگ الهی اکرام و ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار در امور خیریه، از سال ۷۸ طرح اکرام ایتام را به اجرا گذاشته که به موجب آن حمایت ایتام به خیرین و حامیان علاقه مند واگذار می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که به منظور حمایت ازاین عزیزان انجام می شود، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی می باشد و در این راستا ۷۵ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد با کمک خیرین نیکوکار و حامیان طرح اکرام ایتام، به مشهد مقدس اعزام شدند.

 “زین الدینی” در ادامه تصریح کرد، خیرین نیکوکار می توانند با حمایتهای مادی و معنوی خود در تامین مسکن ایتام، امور فرهنگی و درمانی و همچنین تامین جهیزیه دختران یتیم در شرایط ازدواج، زمینه رشد و شکوفایی ایتام نیازمند را فراهم و گوشه ای از کمبودهای زندگی آنها را در سایه لطف خداوند جبران و تامین نمایند.