امام‌جمعه‌اردکان:امروزروزی‌نیست‌که‌رهبری‌جام‌زهر‌بنوشد

صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی اردکان با حضور مسولین شهرستان اردکان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا، حجه الاسلام حسینی امام جمعه اردکان با گرامیداشت روز نیروی انتظامی و با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره نقش […]

صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی اردکان با حضور مسولین شهرستان اردکان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا، حجه الاسلام حسینی امام جمعه اردکان با گرامیداشت روز نیروی انتظامی و با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره نقش سازنده نیروهای مسلح درکشور گفت: اگر تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی نیروی انتظامی برای حفظ و امنیت نباشد مال و جان و ناموس مردم در امان نخواهد بود.

وی افزود:با وجود نیروهای نظامی و انتظامی افراد بی بند و بار و ضد قانون زمینه ای برای جولان خود در اجتماع نخواهند داشت.

امام جمعه اردکان حضورهمیشگی وموثر نیروی انتظامی درعرصه های مختلف را باعث امیدواری و دلگرمی مردم دانست و گفت: صلابت و ایستادگی در مقابل کسانی که گریزاز قانون را سرلوحه کارخود قرار داده اند قطعاامنیت و آسایش را برای مردم به دنبال خواهد داشت.

وی درادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نرمش قهرمانانه مقابل دشمن خاطر نشان کرد: این نرمش از سرعجز و ناتوانی نیست بلکه نظام زمینه ای فراهم کرده تا بهانه را از دشمن بگیرد.

حجه الاسلام حسینی با اشاره به شرایط صلح پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم ) و قریش با وجود اینکه لشکر اسلام آمادگی لازم را برای مقابله کفار را داشتند تصریح کرد: نرمش آن روز پیامبر(ص) نشان از ضعف آن حضرت نبود بلکه پیامبر توانست با شرایط صلح حدیبیه و آسودگی خاطرازمزاحمت های قریش به ترویج دین مبین اسلام در نقاط مختلف جهان بپردازد.

وی یاد آور شد: امروز نیز صحبت از نرمش قهرمانانه مقابل دشمن برای استفاده از موقعیت به نفع نظام وییداری اسلامی و برای گرفتن حربه ازدست دشمن است.

امام جمعه اردکان پیشنهادات و تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا را در موضع ضعف دانست و تاکید کرد:آمریکا امروز دیگر قدرت گذشته خود را ندارد و باید از موضع طلبکارانه و خوی استکباری خود دست بردارد.

وی با اشاره به حرف و حدیث هایی که بعضی از افراد مغرض به نظام و رهبری نسبت می دهند ادامه داد: امروز روزی نیست که مقام معظم رهبری جام زهر را بنوشد و رهبرو نظام و نیروهای مسلح ما در موضع قدرت درمقابل آمریکا واستکبار خواهند ایستاد.

در ابتدای این مراسم “سرهنگ کمالی” فرمانده نیروی انتظامی اردکان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه همه تلاش نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور است بیان کرد: مشارکت مردمی در پیشبرد اهداف این ارگان موثر است.

سرهنگ کمالی یادآور شد : هفته ناجا در کنار اینکه تبلور اقتدار نیروی انتظامی است، مشارکت و تعامل سازنده این نیرو با مردم و ادارات نیز در این هفته نشان داده می شود.

گفتنی است در این مراسم از تنی چند از ممتازین عرصه های فرهنگی،اجتماعی و نظامی که در پیشبرد اهداف ناجا مساعی و اهتمام نموده اند با اهدا لوح ،تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم یگانهای نظامی و انتظامی توان و اقتدار و آمادگی خود را برای دفاع از امنیت عمومی جامعه به نمایش گذاشتند.