حضور بیش از ۵۰۰ بانوی میبدی در تجمع دیروز

به مناسبت گرامی داشت هفته عفاف و حجاب بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان بسیجی و محجبه شهرستان میبد در تجمعی خواستار رعایت ارزش‌های عفاف و حجاب در جامعه شدند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز پنج‌شنبه ۲۵ تیرماه شرکت‌کنندگان از ساعت ۱۰ صبح با شعارنوشته‌هایی در پارک فلسطین جمع شده بودند با […]

به مناسبت گرامی داشت هفته عفاف و حجاب بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان بسیجی و محجبه شهرستان میبد در تجمعی خواستار رعایت ارزش‌های عفاف و حجاب در جامعه شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز پنج‌شنبه ۲۵ تیرماه شرکت‌کنندگان از ساعت ۱۰ صبح با شعارنوشته‌هایی در پارک فلسطین جمع شده بودند با شعارهای ای زن به تو از فاطمه این‌گونه خطاب است؛ ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است؛ چادر حجاب برتر؛ حفظ چادر حفظ دین و مذهب است؛ شیوه زهرا و درس زینب است و خواهرم حجابت، برادرم نگاهت خواستار توجه بیشتر به مقوله حجاب شدند.

در این تجمع که امام‌جمعه موقت میبد، فرماندارمیبد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین هم شرکت داشتند؛ یکی از بانوان با بیانیه‌ای خواستار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و تذکر لسانی و برخورد قاطع با افراد بی‌حجاب در شهر شد.

امام‌جمعه موقت میبد در پایان این تجمع عظیم بانوان را در هفته در هفته عفاف و حجاب برای به پا داشتن دو تا از واجبات مهم دینی یعنی امربه‌معروف و نهی از منکر و دفاع از حکم قرآنی حجاب و عفت در جامعه بیاناتی ارائه کرد.