عکس: بازدید فرماندار میبد از بیمارستان میبد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، امروز صبح دوشنبه ۲۲ تیرماه فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) این شهرستان از بیماران بخش‌های مختلف عیادت و با اهداء شاخه گل از آن‌ها دلجویی کردند. حسین فلاح بابیان اینکه همه این ظرفیت‌ها به همت خیرین نیک‌اندیش شهرستان میبد امروز […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، امروز صبح دوشنبه ۲۲ تیرماه فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) این شهرستان از بیماران بخش‌های مختلف عیادت و با اهداء شاخه گل از آن‌ها دلجویی کردند.

حسین فلاح بابیان اینکه همه این ظرفیت‌ها به همت خیرین نیک‌اندیش شهرستان میبد امروز در خدمت هم‌میهنان عزیز از نقاط مختلف کشور قرار دارد افزود: این بیمارستان با تکمیل دیگر پروژه‌های در حال احداث در آینده نزدیک به قطب پزشکی کشور تبدیل خواهد شد؛ چراکه یکی از ظرفیت‌هایی که در مجموعه بیمارستان امام جعفر صادق میبد پیش‌بینی‌شده است دانشکده پرستاری است که با ارتقاء آن به دانشگاه زمینه آموزش پزشکان و پرستاران زیادی فراهم خواهد شد.

فرماندارمیبد با اشاره به اینکه دنیا به سمت علوم و فناوری روز است بر توجه هرچه بیشتر مسئولان به افزایش توان علمی و امکاناتی بیمارستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم با کمک دولت و خیرین روزبه‌روز شاهد استقرار ظرفیت‌های علمی و امکانات پیشرفته در مجموعه بیمارستان میبد باشیم.

فلاح در ادامه با قدردانی از دکتر آقایی رئیس این بیمارستان گفت: به حمدالله با اجرای طرح تحول سلامت، بیمارستان تغییرات زیادی به لحاظ فضا و امکانات و نوع ارائه خدمات به بیماران یافته است.

1 (6) 1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5)