بررسی چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد میبد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، جلسه بررسی چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد در بخشداری بفروئیه میبد برگزار شد. طی این جلسه سرپرست شبکه بهداشت میبد ضمن بیان اهمیت رعایت بهداشت و ارجاع مشکلات بهداشتی به این اداره خواستار تعامل بیش از پیش ادارات در رفع مشکلات و چالشهای بهداشتی روستای حسن […]

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، جلسه بررسی چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد در بخشداری بفروئیه میبد برگزار شد.
طی این جلسه سرپرست شبکه بهداشت میبد ضمن بیان اهمیت رعایت بهداشت و ارجاع مشکلات بهداشتی به این اداره خواستار تعامل بیش از پیش ادارات در رفع مشکلات و چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد شد و بیان داشت: رعایت مسائل بهداشتی در تمامی نقاط شهر برای ما مهم است چرا که عدم رعایت آن گاها تاثیر سوئی فراتر از مردم یک روستا و محله دارد.
همچنین در این جلسه که بخشدار بفروئیه، اعضای شورای اسلامی حسن آباد، دهیار حسن آباد، سرپرست شرکت تعاونی دهیاریهای میبد و کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت حضور داشتند هریک به بیان نظرات خود پرداختند و در ادامه چالشهای بهداشتی روستای حسن آباد همچون نظافت بیش از پیش کوچه ها و معابر، جمع آوری نخاله های ساختمانی از کوچه ها و معابر، جمع آوری زباله های زیخته شده در خیابانهای شهرک صنعتی، بهسازی معابر و ساماندهی جوی های آب، مشکلات ناشی از نگهداری دام در روستا و دفع فضولات حیوانی، کنترل و اتلاف سگهای ولگرد و مسائل مرتبط با اسکان اتباع بیگانه مورد بررسی و چاره اندیشی قرار گرفت.
در پایان مقرر شد هریک از اعضاء جلسه در راستای رسالت واحد شغلی خود نسبت به انجام امور محوله اقدام لازم بعمل آورده و گزارش عملکرد مربوطه را در جلسه آینده ارائه دهند.