پیام آیت‌الله اعرافی خطاب به روحانیون میبد +عکس

آیت الله اعرافی خطاب به روحانیت محترم شهرستان میبد پیامی صادر گرد. به گزارش میبد آدینه متن پیام، به این شرح است : بسمه تعالی باسلام و تحیت وظیفه می دانم از خدمات فرهنگی و تبلیغی و دینی جنابعالی در طول سال و بویژه در ماه مبارک رمضان ، صمیمانه و متواضعانه تقدیر و تشکر […]

آیت الله اعرافی خطاب به روحانیت محترم شهرستان میبد پیامی صادر گرد.

به گزارش میبد آدینه متن پیام، به این شرح است :

بسمه تعالی

باسلام و تحیت

وظیفه می دانم از خدمات فرهنگی و تبلیغی و دینی جنابعالی در طول سال و بویژه در ماه مبارک رمضان ، صمیمانه و متواضعانه تقدیر و تشکر نمایم.

بی گمان شرایط کنونی کشور و انقلاب و شهرمان نیازمند بیداری و هوشیاری و نهضی معنوی و اخلاقی است و این آرمان جز با جنبشی تبلیغی و آگاهی بخشی همگانی میسر نخواهد بود و در این میان نقش مسجد و روحانیت بی بدیل است و فرصتهای ناب پیام رسانی دینی بخصوص ماه مبارک رمضان سرمایه بزرگ الهی است.

امیدوارم پایگاههای عبادت و نمازهای جماعت، که به فضل الهی در سال جاری به آستانه دویست نماز جماعت در ماه شریف رمضان رسیده است در جذب نوجوانان و جوانان و شهروندان عزیزمان به سمت قله های بلند اخلاق و عرفان و به سوی آرمانهای بزرگ اسلام و انقلاب، موفق و سرافراز باشند و تلاش تبلیغی شما و همه دوستان در کاهش آسیبهای فرهنگی و اجتماعی قرین توفیقات الهی قرار گیرد.

از همه شهروندان ارجمند و هیئت امنای مساجد و موسسات فرهنگی و کانون های دینی و جوانان پرشور و خیران محترم و نیز از خانواده و فرزندان گرامی شما سپاس گزارم و توفیقات همه را در ارتقای فرهنگی و معنوی شهر خورشید و شهر اسلام و شهر انقلاب خواهانم.

علیرضا اعرافی

۱۰-۰۴-۹۴

11-33-22