چرا مهمترین پروژه شهرداری میبد افتتاح رسمی نشد؟!

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، آن طور که روابط عمومی شهرداری میبد اعلام کرده است، با توجه به تکمیل بودن بوستان بانوان، از امشب این بوستان مورد بهره برداری قرار می گیرد و بانوان می توانند از ساعت ۲۱ لغایت ۱ بامداد از فضای این بوستان که در ضلع شمال شرقی پارک بزرگ بهاران قرار […]

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، آن طور که روابط عمومی شهرداری میبد اعلام کرده است، با توجه به تکمیل بودن بوستان بانوان، از امشب این بوستان مورد بهره برداری قرار می گیرد و بانوان می توانند از ساعت ۲۱ لغایت ۱ بامداد از فضای این بوستان که در ضلع شمال شرقی پارک بزرگ بهاران قرار دارد، استفاده کنند.
این گزارش در حالی است که تیرماه سال ۱۳۹۲ محمد رضا حفیظی در گفتگو با خبرنگار نارین نیوز اظهار داشت: با توجه به نقش محوری پارک بزرگ بهاران، قسمت شمال شرق این پارک به مساحت ۲ هکتار برای بانوان اختصاص یافته است.
حفیظی در آن زمان به پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات اجرایی این پروژه اشاره کرد و احداث آن را در راستای نیازهای تفریحی و ورزشی شهروندان به خصوص بانوان برشمرد.
پروژه ای که تا پایان تصدی محمد رضا حفیظی بر کرسی شهرداری به بهره برداری نرسید و در دوران مسئولیت محمد حسین هدایی نیز وعده افتتاح آن به عنوان مهمترین پروژه شهرداری به نیمه شعبان گذشته موکول شد.
هدایی در آخرین مصاحبه خود با نارین نیوز اظهار داشته بود که این پارک حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این مهم‌ترین پروژه ماست که به زودی افتتاح می شود، اما بررسی ها نشان می دهد که متصدیان امر به دلیل کامل نبودن این بوستان نتوانستند در زمان مقرر آن را افتتاح کنند.
فی الحال با توجه به عدم تکمیل قسمت هایی از پارک بانوان میبد نظیر ورودی پارک، سالن اجتماعات، آبنما و تأسیسات اصلی مربوطه، بهره برداری از آن گزارش شده است که با در نظر گرفتن بهره برداری از مهمترین پروژه شهرداری بدون افتتاح رسمی!، سوالاتی در ذهن ایجاد می شود که پاسخ گویی متصدیان امر را می طلبد.