محسن فلاح: ۷۰۰۰ غیربومی در میبد حضور دارند

معاون فرماندار میبد در جسله شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در بیت امام جمعه میبد برگزار شد، گزارشی از روند اجرایی طرح مهندسی مهاجرت در میبد را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد، سید محسن فلاح در این جلسه اظهار داشت: در یکسال گذشته بیشترین دغدغه فرمانداری و در زمینه طرح های […]

معاون فرماندار میبد در جسله شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در بیت امام جمعه میبد برگزار شد، گزارشی از روند اجرایی طرح مهندسی مهاجرت در میبد را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد، سید محسن فلاح در این جلسه اظهار داشت: در یکسال گذشته بیشترین دغدغه فرمانداری و در زمینه طرح های اجتماعی، موضوع مهاجرت بوده و اقداماتی در زمینه ساماندهی مهاجرین انجام داده است. معاون فرماندار میبد افزود: طبق آماری که وارد سامانه بانک اطلاعاتی ما شده، حدود ۷۰۰۰ نفر غیربومی در سطح شهر میبد ساکن هستند و در این میان حدود ۱۰۰ نفر دارای پرونده کیفری می باشند که برای جلوگیری از سکونت این افراد و پیشگیری از مشکلات احتمالی از طریق دادگستری در حال اقدام هستیم. وی کنترل مهاجرت در میبد را از سیاست های مسئولان اجرای شهرستان برشمرد و تصریح کرد: جذب مهاجر به عنوان نیروی کار صرف در دستور کار قرار ندارد و باید مقوله های دیگر در بحث مهندسی مهاجرت نیز مورد توجه واقع شود.