قاری برجسته مصری در میبد حضور می‌یابد

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از حضور قاری مصری در یزد خبر داد و گفت: این قاری برجسته قرآن در محافل انس با قرآن حضور می‌یابد. حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: یکی از قاریان برجسته بین‌المللی به نام «علی محمود شمیس» به […]

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از حضور قاری مصری در یزد خبر داد و گفت: این قاری برجسته قرآن در محافل انس با قرآن حضور می‌یابد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: یکی از قاریان برجسته بین‌المللی به نام «علی محمود شمیس» به یزد سفر می‌کند و قرار است در سفر خود به استان یزد در ۶ محفل انس با قرآن شرکت کند.

وی عنوان کرد: محافل انس با قرآن کریم در روزهای هفتم و هشتم تیرماه مصادف با یازدهم و دوازدهم ماه مبارک رمضان در یزد برگزار شود.

میرجلیلی عنوان کرد: قاریان ممتاز یزدی نیز علی محمود شمیس را برای حضور در محافل انس با قرآن همراهی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ابتدا قرار است وی در معدن اورانیوم ساغند و سپس امامزاده خدیجه خاتون میبد و پس از آن در اداره کل زندان‌های استان یزد حضور یابد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: در روز دوم حضور این قاری مصری، برنامه‌های محفل انس با قرآن در امامزاده سید احمد (ع) ابرکوه، سید جعفر محمد (ع) یزد و سید غیاث‌الدین مهریز اجرا خواهد شد.