شادابی و نشاط در یزد نیست!/ فضای بسته به این بحث‌ها دامن می‌زند

از ابتدای روی کار آمدن عناصر دولت جدید در استان یزد، در یک استراتژی کاملا حساب شده، علی الدوام ادعای افسردگی و شاداب نبودن مردم یزد و مقایسه‌های عجبی و غریب و بی‌مبنا با اهالی سایر استانها توسط مسئولین مختلف استان و رسانه‌های وابسته به آنان مطرح شده

مدیرکل جنجالی بهزیستی استان یزد در بازدید از دفتر هفته نامه ملک، ادعاهای نخ‌نما و اثبات نشده افراطیون دوم خردادی یزدی را تکرار کرد.

به گزارش “میبدما”، بر پایه خبری که خبرآنلاین منتشر کرده، جلیل عفتی در بازدید از هفته نامه ملک یزد مدعی شد شادابی و نشاط در یزد نیست!

وی در ادامه این گزافه‌گویی‌ها مدعی شد: طراوتی که باید در خانواده‌های یزدی و جامعه ما وجود داشته باشد نسبت به استان‌های همجوار، اصفهان و کرمان خیلی کمتر است.

مدیرکل بهزیستی استان در تبیین علت این ادعای موهوم خود گفت: فضای بسته به این بحث‌ها دامن می‌زند.

گفتنی است از ابتدای روی کار آمدن عناصر دولت جدید در استان یزد، در یک استراتژی کاملا حساب شده، علی الدوام ادعای افسردگی و شاداب نبودن مردم یزد و مقایسه‌های عجبی و غریب و بی‌مبنا با اهالی سایر استانها توسط مسئولین مختلف استان و رسانه‌های وابسته به آنان مطرح شده و این در حالی است که این افراد حتی یک برگ تحقیق و پژوهش علمی که این ادعاها را ثابت کند، ارائه نمی‌کنند.

به نظر می‌رسد طرح چنین ادعاهایی بیش از اینکه از سر دلسوزی برای مردم یزد باشد برای جانداختن یک سبک زندگی مشخص است که مقاصد فرهنگی-سیاسی خاصی از آن دنبال می‌شود.

ناگفته نماند مقوله شادی و نشاط بسیار با اهمیت است و بارها از سوی کارشناسان دلسوز تاکید شده که به این موضوع بسیار حساس که مانند تیغ دولبه عمل می‌کند بایستی به صورت کاملا علمی، دقیق و کارشناسی شده و با رویکرد تطبیقی با فرامین شرعی و به دور از منافع باندی و حزبی برخورد شود.

مطالب مرتبط: