توضیحات سخنگوی شورای شهر میبد درباره انتخاب شهردار آینده میبد

وی در پاسخ به این سوال که شهردار میبد چه زمانی انتخاب خواهد شد، گفت: امیدوارم این روند در کمتر از یکماه دیگر به پایان برسد و تا ماه آینده به جمع بندی نهایی درباره انتخاب شهردار میبد برسیم.

سخنگوی شورای شهر میبد توضیحاتی درباره انتخاب شهردار آینده میبد ارائه کرد.

حجت الاسلام ملااحمدی در گفتگو با خبرنگار “میبدما”، با بیان اینکه در انتخاب شهردار میبد باید برخی صفات را مدنظر قرار داد گفت: صفاتی که شهردار آینده میبد داشته باشد عبارت است از اخلاق خوب، ایمان و تعهد کامل، مردمی بودن و ارزش قائل شدن برای آنان، تعامل مناسب با شورای شهر، مدیریت قوی و احاطه کامل به زیرمجموعه خود.

13

وی یکی دیگر از ویژگی‌های شهردار آینده میبد را داشتن راهکارهایی مناسب جهت درآمدزایی برای شهر دانست و افزود: این راه درآمدزایی نباید از طریق فشار بر مردم باشد؛ مثلا اخیرا توانستیم با همکاری آقای مهندس جوادیان معدن شن را به نام شهرداری میبد ثبت کنیم و از این طریق درآمد بسیار خوبی برای شهرداری میبد ایجاد شد.

سخنگوی شورای شهر میبد، انتخاب مشاوران و اطرافیان دانا و باتجربه توسط شهردار آینده را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مشاوران ایشان هم باید از بین جوانان و هم از میان افراد باتجربه باشد تا شهرداری هم سرعت لازم در پیشبرد طرحهایش را داشته باشد و هم در عین حال این طرحها از پختگی لازم برخوردار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که شهردار میبد چه زمانی انتخاب خواهد شد، گفت: امیدوارم این روند در کمتر از یکماه دیگر به پایان برسد و تا ماه آینده به جمع بندی نهایی درباره انتخاب شهردار میبد برسیم.

وی گفت: تاکنون چندین نفر برای تصدی سمت شهردار میبد مطرح شده‌اند که فعلا نام این عزیزان لازم نیست رسانه‌ای شود.

ملااحمدی درباره شایعاتی که حکایتگر اختلاف میان اعضای شورای شهر میبد است، گفت: اختلاف سلیقه، امری عادی و بسیار طبیعی است اما اختلافات عمیقی بین اکثریت اعضای شورای شهر وجود ندارد و الحمدلله وحدت میان اعضای شورا برقرار است و هوچی‌گری‌ها و جنجال‌سازی‌هایی که اخیرا درباره اختلاف میان اعضای شورا مطرح شده واقعیت ندارد.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم میبد، گفت: ما مطیع امام جمعه میبد هستیم و در انتخاب شهردار آینده میبد حتما منویات ایشان را دنبال خواهیم کرد.