فرار مغزها در سریال جدید دهقانی اشکذری

کارگردان “خانه‌کنار ابرها‌” به ‌«نسیم» ‌گفت: از اوایل اسفند سال گذشته مشغول نگارش فیلمنامه سریال ۳۰ قسمتی “نیلوفرانه” هستم که مضمون اصلی آن زندگی نخبگان جوان و فرار مغزها است به گزارش نسیم، سید جلال دهقانی اشکذری در گفتگو با خبرنگار سینمایی «نسیم» در پاسخ به آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: از اوایل اسفند […]

کارگردان “خانه‌کنار ابرها‌” به ‌«نسیم» ‌گفت: از اوایل اسفند سال گذشته مشغول نگارش فیلمنامه سریال ۳۰ قسمتی “نیلوفرانه” هستم که مضمون اصلی آن زندگی نخبگان جوان و فرار مغزها است

به گزارش نسیم، سید جلال دهقانی اشکذری در گفتگو با خبرنگار سینمایی «نسیم» در پاسخ به آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: از اوایل اسفند سال گذشته مشغول نگارش فیلمنامه سریال ۳۰ قسمتی «نیلوفرانه» هستم، حدود ۳ ماه است که متمرکز روی این سناریو هستم. که تا به امروز نگارش پنچ قسمت آن به پایان رسیده است.

وی در رابطه با محوریت داستان این سریال گفت: خط اصلی داستان حول محور ۳ خانواده می گذرد که فرزند یکی از این سه خانواده یک نخبه به حساب می آید و بیشتر جریانات و اتفاق های قصه در کارخانه یکی دیگر از خانواده ها رخ می دهد.

اشکذری در آخر گفت: این فیلم، ژانر اجتماعی به حساب می آید که تا اواخر خرداد سعی بر به پایان رساندن ۱۰ قسمت اولیه آن هستم، امیدوارم برای این فیلمنامه اتقاق های خوب و بهتری در آینده رخ بدهد.

درسال گذشته از این کارگردان فیلم «خانه ای کنار ابر‌ها» به روی پرده سینما قرار داشت. این فیلم قصه زنان و مادرانی را روایت می کند که در غیاب مردانی که به جبهه رفته اند و سعی در حفظ کانون خانواده داشتند.

کارگردان این نگاه متفاوت را در قالب قصه ای جذاب و دلنشین با بازی حامد کمیلی و هدایت هاشمی به تصویر کشیده است.

دهقانی اشکذری در نخستین گام، دست به تولید اثری با داستانی متفاوت در ژانر دفاع مقدس زد که پس از اکران در جشنواره فیلم فجر سال گذشته مورد استقبال کارشناسان، منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نسبت به آینده این کارگردان یزدی امیدهای فراوانی را به وجود آورد.