قهرمانی تیم کاشی باستان میبد در فوتسال کارگران

پنجمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با قهرمانی تیم کاشی باستان میبد به کار خود پایان داد. روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد: پنجمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با حضور ۲۰ تیم از پنجم اردیبهشت ماه در سالن مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران میبد آغاز و پس از انجام ۵۸ […]

پنجمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با قهرمانی تیم کاشی باستان میبد به کار خود پایان داد.

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد: پنجمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با حضور ۲۰ تیم از پنجم اردیبهشت ماه در سالن مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران میبد آغاز و پس از انجام ۵۸ بازی با قهرمانی تیم کاشی باستان میبد به پایان رسید.

در فینال این رقابت‌ها، تیم کاشی باستان و کاشی خیام میبد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاشی باستان در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه ۵ بر ۳ تیم کاشی خیام را از پیش رو برداشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم کاشی خیام نیز به مقام نائب قهرمانی این دوره دست یافت. در دیدار رده‌بندی نیز تیم کاشی کیمیاسرام و کاشی صدراسرام به مصاف یکدیگر رفتند که دو تیم در پایان وقت‌های قانونی به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند و در ضربات پنالتی تیم کاشی کیمیاسرام با نتیجه ۱۰ بر ۹ به پیروزی رسید و مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد. در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور معاون فرماندار میبد، معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، رئیس مجموعه تفریحی ورزشی کارگران میبد، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شورای شهر میبد، رئیس هیئت فوتبال میبد و کارشناس صنایع فرماندری میبد در مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی کارگران این شهرستان برگزار شد با اهداء جام، مدال و هدایای نفیس از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم تیم کاشی سهیل میبد نیز به عنوان تیم برگزیده اخلاق معرفی و با اهداء جام اخلاق از این تیم تقدیر شد و آقای محمد برزگری بازیکن تیم کاشی باستان با ۲۱ گل زده به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب و با اهداء جایزه از وی تقدیر شد.

لازم به ذکر است: در این دوره از مسابقات، تیم‌هایی از شرکت‌های کاشی اُرچین، کیمیا‌سرام، صدرا‌سرام، ماهان‌سرام، گلچین، باستان، خیام، احسان، عمارت، مریم، سهیل، گرانیت آریا، نازسرام، رباط، یاس‌سرام، نگین، یاقوت و مجتمع کاشی میبد حضور داشتند که در پایان با اهداء لوح تقدیر، از آنها تجلیل شد.