پیام قدردانی آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مردم یزد

آیت الله العظمی نوری همدانی در پی سفر چند روزه خود به شهر دارالعباده یزد با صدور پیامی از علما، مسئولین و مردم متدین یزد قدردانی کرد. متن این پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم از اینکه با اجابت دعوت حضرات آیات آقای ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه […]

آیت الله العظمی نوری همدانی در پی سفر چند روزه خود به شهر دارالعباده یزد با صدور پیامی از علما، مسئولین و مردم متدین یزد قدردانی کرد.
متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
از اینکه با اجابت دعوت حضرات آیات آقای ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم و آقای وافی نماینده مجلس خبرگان و آقای سید محمد کاظم مدرسی و استاندار محترم آقای میرمحمدی و فرماندهی محترم سپاه آقای سردار فتوحی و دیدار اهالی محترم و متدین و متعهد و ولایتمدار یزد که در حضور تأثیرگذار در همه‌ی عرصه‌های انقلاب اسلامی از آغاز درخشندگی خاصی دارند؛ برای اینجانب فراهم گردید خداوند را شاکرم.

و مسافرت خود به سرزمینی که در تربیت پرچمداران علم و فقاهت و سیاست و تاسیس حوزه‌های علمی مخصوصا حوزه‌ی مقدسه قم، امتیاز خاصی دارند؛ و هم اکنون نیز آن منطقه با نور علم و تعهد و تحقیق و حوزه‌های مجهز، روشن است و با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده‌ی سرافراز و سربلند عرصه‌ی ایثار و شهادت و جهاد است را برای خود توفیق مخصوص الهی می‌دانم . الحمد لله رب العالمین

و از این که در ضمن این مسافرت توفیق دیدار اهالی محترم و متعهد و ولایتمدار بافق و امام جمعه محترم آن شهر نیز فراهم گردید خداوند متعال را شکر گزارم.
و نیز از الطاف و محبت و مهمان نوازی همه‌ی اهالی محترم آن منطقه متشکرم.