فوت جوان میبدی بخاطر نگذاشتن کلاه ایمنی

در حادثه تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و موتورسیکلت درشهرستان میبد یزد، راکب ۲۰ ساله موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. فرمانده انتظامی شهرستان میبد اظهار داشت: درساعت ۱۰ صبح بود که خبر تصادف یک دستگاه کامیون و موتورسیکلت به آدرس “پشت پارک بهاران” میبد توسط شهروندان به […]

در حادثه تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و موتورسیکلت درشهرستان میبد یزد، راکب ۲۰ ساله موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد اظهار داشت: درساعت ۱۰ صبح بود که خبر تصادف یک دستگاه کامیون و موتورسیکلت به آدرس “پشت پارک بهاران” میبد توسط شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ “ولی ا… حسین محمدی” ادامه داد: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس راهور و ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند و به بررسی موضوع تصادف پرداختند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی که به علت انحراف ناگهانی خودرو کامیون بنز رخ داد راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به اورژانس جان خود را از دست داد.

حسین محمدی افزود: راکب موتورسیکلت کلاه ایمنی به سر نداشت ، شاید اگراین جوان به توصیه‌های پلیس توجه کرده بود و از کلاه ایمنی استفاده می کرد ما شاهد چنین اتفاق ناگوار و دردناکی برای وی و خانواده اش نبودیم و اکنون او به زندگی خود ادامه می داد