کشته شدن پیرمرد دوچرخه‌سوار میبدی

احمد مظفری رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه بود که خبر تصادف دوچرخه با یک دستگاه سواری پراید در محور میبد- یزد روبروی مزرعه کلانتر توسط شهروندان به پلیس ۱۱۰ اعلام شد. وی گفت: با حضور ماموران پلیس راه در محل حادثه مشخص شد راکب دوچرخه پیرمرد ۷۳ ساله […]

احمد مظفری رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه بود که خبر تصادف دوچرخه با یک دستگاه سواری پراید در محور میبد- یزد روبروی مزرعه کلانتر توسط شهروندان به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی گفت: با حضور ماموران پلیس راه در محل حادثه مشخص شد راکب دوچرخه پیرمرد ۷۳ ساله به هویت” ح. م” به علت شدت جراحات وارده جان خود را ازدست داده است.

احمد مظفری افزود: با بررسی ماموران پلیس راه مشخص شد راکب چرخه اقدام به تغییر مسیر ناگهانی کرده که یکدستگاه پراید با وی برخورد می کند و درهمان لحظه خودروی سمند دیگری نیز که در همان لاین در حال حرکت بوده به وی برخورد می کند.

سرهنگ مظفری علت این حادثه را تغییر مسیر ناگهانی دوچرخه سوار اعلام کرد و گفت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که حضور دوچرخه سواران درلاین اصلی جاده می تواند باعث اتفاقات و صدمات جبران ناپذیری برای آنها شود.