“اولین مدرسه یزد ۱٫۵قرن پیش درمیبد ساخته‌شده”

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد از نیاز جدی دانش ‌آموزان استثنایی یزد به فضاها و تجهیزات آموزشی خبر داد و خواستار توجه جدی خیران مدرسه ساز به این دانش آموزان شد. به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین رادمنش ظهر امروز در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان یزد با بیان اینکه حدود دو درصد […]

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد از نیاز جدی دانش ‌آموزان استثنایی یزد به فضاها و تجهیزات آموزشی خبر داد و خواستار توجه جدی خیران مدرسه ساز به این دانش آموزان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین رادمنش ظهر امروز در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان یزد با بیان اینکه حدود دو درصد از دانش آموزان استان یزد را دانش آموزان دارای بهره هوشی پایین و بخشی از آنها را دارای معلولیت هایی نظیر ناشنوایی، نابینایی و … تشکیل می دهند، اظهار داشت: این دانش آموزان نیز مانند دیگر دانش آموزان و حتی در مواردی بیشتر از آنها نیازمند توجه هستند.

وی عنوان کرد: در کنار این دانش آموزان، ۱۸ درصد دانش آموزان یزدی در رده تیزهوشان رتبه بندی شده اند که این دانش آموزان نیز برای پیشرفت و دستیابی به مدارج عالی نیازمند همراهی هستند.

رادمنش با بیان اینکه نخستین مدرسه در یزد یک و نیم قرن پیش در شهرستان میبد ساخته شده است، عنوان کرد: این قدمت در احداث مدرسه نشان از علاقمندی مردم یزد به علم و دانش و اهمیت قائل شدن آنها به مقوله علم آموزی است.