حل مشکل تعاون روستایی ندوشن تا ۱۵ روز آینده

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، علی جهازی در حاشیه نشست بررسی مشکلات شرکت تعاون روستایی بخش ندوشن، با بیان اینکه شرکت تعاون روستایی ندوشن یک هزار و ۸۰۰ عضو دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه که بشتر مردم آن به دامداری و کشاورزی مشغولند، این شرکت مشغول خدمات‌رسانی به کشاورزان آن منطقه […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، علی جهازی در حاشیه نشست بررسی مشکلات شرکت تعاون روستایی بخش ندوشن، با بیان اینکه شرکت تعاون روستایی ندوشن یک هزار و ۸۰۰ عضو دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه که بشتر مردم آن به دامداری و کشاورزی مشغولند، این شرکت مشغول خدمات‌رسانی به کشاورزان آن منطقه است و به تازگی با مشکلاتی مواجه شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان یزد از حل مشکل تعاون روستایی بخش ندوشن تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با بررسی کارشناسی، تصمیماتی که در رفع مشکل این شرکت گرفته شده اجرایی کنیم و به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در سطح استان ۱۰۳ شرکت تعاون روستایی، کشاورزی، تولید و صنفی وجود دارد، افزود: وظیفه اصلی این شرکت‌ها پشتیبانی محصولات کشاورزی و دامی از مزرعه تا بازار است.

جهازی با اشاره به اولویت سازمان تعاون روستایی استان گفت: یکی از اولویت‌های تعاون روستایی استان جمع‌آوری گندم تولیدی کشاورزان در مراکز خرید است.

مدیرکل تعاون روستایی استان یزد افزود: خرید تضمینی گندم کشاورزان در مراکز خرید طبق قیمت مصوب جمع‌آوری و به سیلوهای استان تحویل داده می‌شود.

جهازی خواستار تحویل گندم تولید کشاورزان به این مراکز خرید شد و تصریح کرد: خرید تضمینی گندم کشاورزان در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به موقع وجه گندم تحویلی را که دسترنج ۹ ماه کشاورزان است به آنها پرداخت نماییم.