بهره‌مندی۱۰۹مددجو ازحمایتهای‌عمرانی‌امدادمیبد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: در سال ۹۳ تعداد ۱۰۹خانوار تحت حمایت از خدمات عمرانی این نهاد بهره مند شده اند. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “حسین زین الدینی” ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از مهم ترین خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد، ساخت مسکن مقاوم […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: در سال ۹۳ تعداد ۱۰۹خانوار تحت حمایت از خدمات عمرانی این نهاد بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “حسین زین الدینی” ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از مهم ترین خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد، ساخت مسکن مقاوم و ارائه خدمات جانبی در این زمینه به مددجویان تحت حمایت می باشد.

“زین الدینی” در ادامه با بیان اینکه طی سال ۹۳ بیش از ۱ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال جهت احداث، تکمیل، تعمیر کلی و جزئی و سرویس بهداشتی مسکن نیازمندان هزینه شده است، افزود: در این راستا تعداد ۱۰۹ خانوار تحت حمایت از خدمات عمرانی این نهاد بهره مند شده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، معافیت حق انشعاب آب، برق، گاز و همچنین صدور پروانه های ساختمانی را از جمله خدمات جانبی ارائه شده به مددجویان بر شمرد و افزود: این خدمات بر اساس توافقات بین سازمانی و با صدور معرفی نامه رسمی توسط این نهاد برای خانواده های تحت حمایت امکان پذیر می باشد.