برخورد ۲ تریلی و یک سواری در کمربندی میبد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید جواد میرحسینی اظهار کرد: صبح روز گذشته در محور بافق واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۲ محور بافق – بهاباد رخ داد که یک نفر حادثه برجای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد. وی گفت: […]

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید جواد میرحسینی اظهار کرد: صبح روز گذشته در محور بافق واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۲ محور بافق – بهاباد رخ داد که یک نفر حادثه برجای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی گفت: واژگونی یک دستگاه تریلی در محور اردکان – خرانق به‌وقوع پیوست که توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی و پس از اقدامات کمک های اولیه فرد مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند که این واژگونی در کیلومتر ۳۵ محور محور خرانق – ساغند رخ داده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه یادآور شد: در برخورد ۲ دستگاه تریلی و یک دستگاه خودروی سواری در میبد ۵ نفر حادثه دیدند. این تصادف در کیلومتر ۱۰ کمربندی غربی میبد در محور یزد – میبد روبروی مجتمع رفاهی تفریحی بین راهی به وقوع پیوست که امدادگران و نجاتگران پس از دریافت گزارش در صحنه حادثه حضور یافته و اقدامات و کمک های اولیه را روی مصدومان انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه سواری ال ۹۰ در کیلومتر ۳۰ محور انار – مهریز رخ دادکه این حادثه ۴ حادثه دیده در پی داشت که به آسیب دیدگان حادثه خدمات درمان ارائه داده شد.