حضور رکابزنان شهر خورشید میبد در لیگ برتر

رکابزنان تیم های پیشگامان کویریزد و شهرخورشید میبددرمرحله اول لیگ برتر جاده حضور خواهند یافت. نخستین مرحله از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش جاده از روز پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان در شهرستان مبارکه اصفهان برگزار می گردد. تیم دوچرخه سواری پیشگامان با ترکیب امیر زرگری،آروین معظمی […]

رکابزنان تیم های پیشگامان کویریزد و شهرخورشید میبددرمرحله اول لیگ برتر جاده حضور خواهند یافت.

نخستین مرحله از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش جاده از روز پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان در شهرستان مبارکه اصفهان برگزار می گردد.

تیم دوچرخه سواری پیشگامان با ترکیب امیر زرگری،آروین معظمی گودرزی،سید معزالدین سیدرضایی،حمید بیک و ناصر رضاوی در این رقابتها شرکت می کند.سید مصطفی سیدرضایی،وحید دهقانیزاده و محمد جواد حضوری نیز در قالب کادر فنی در کنار رکابزنان در مسابقات حضور دارند.

و تیم شهر خورشید میبد دیگر نماینده استان متشکل از امیرحسین شجاعتی ، مسعود زارع ، مجید زارعیان، محمد گنج خانلو و علیرضا حقی به مربیگری میلاد کارگر و سرپرستی محمدحسن لجه در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

رقابت رکابزنان در رشته استقامت در روز جمعه ۱۱ اردیبهشت و در رشته تایم تریل انفرادی شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

همچنین عصر جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در سال ۹۳ برگزار می گردد و از تیمهای برتر تجلیل می شود.