جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان یزد

آموزش و پرورش استان از بین فرزندان فرهنگیان سرباز معلم جذب می کند. معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان یزد گفت : فرزندان فرهنگیانی که تاریخ اعزام به خدمت آنان در ماههای تیر و شهریورماه سالجاری است می توانند برای ثبت نام از ۷ لغایت ۱۵ اردیبهشت به ادارات آموزش و پرورش نواحی ، شهرستانها […]

آموزش و پرورش استان از بین فرزندان فرهنگیان سرباز معلم جذب می کند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان یزد گفت : فرزندان فرهنگیانی که تاریخ اعزام به خدمت آنان در ماههای تیر و شهریورماه سالجاری است می توانند برای ثبت نام از ۷ لغایت ۱۵ اردیبهشت به ادارات آموزش و پرورش نواحی ، شهرستانها و مناطق محل سکونت خود مراجعه کنند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد “علی دهقان بهابادی” افزود : داوطلبان با مدرک فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس و صرفا برای تدریس پذیرش خواهند شد.

“دهقان بهابادی ” افزود: ثبت نام با حضور شخص داوطلب و تکمیل فرم های مربوطه به صورت بومی پذیری صورت می گیرد.

وی ا زداوطلبان خواست برای تکمیل پرونده های پرسنلی وگزینشی مدارک مورد نیاز شامل : پوشه فنر دار(۲عدد) تصویر تمام صفحات شناسنامه (۲سری) تصویر کارت ملی پشت ورو (۲عدد) عکس ۳*۴ جدید پشت نویسی شده (۴عدد)، تصویر مدرک تحصیلی ، اصل برگه اعزام به خدمت (برگ سبز) که به مهر انجام واکسیناسیون مهمور شده باشد، تصویر حکم کارگزینی پدر ، مادر یا همسرفرهنگی و گواهی آموزش نظامی را همراه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به ضرورت برابراصل نمودن تصویر مدارک فوق توسط اموراداری آموزش و پرورش از داوطلبان خواست اصل مدارک یاد شده را نیز به همراه داشته باشند.

ایشان یادآورشد پذیرفته شدگان از تاریخ ۱/۴/۹۴ درخدمت آموزش وپرورش خواهند بود وباید مدت ۲۴ ماه به عنوان سرباز معلم خدمت نمایند و هیچگونه کسر خدمتی شامل آنان نمی شود.