توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت تریل به ارزش ۷۰ میلیون تومان در میبد

حسین محمدی افزود: ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی متهم اصلی به نام “ع.ف” ۲۲ ساله را دستگیر کردند و در بازرسی از منزل وی تعداد سه دستگاه موتورسیکلت تریل قاچاق فاقد اسناد گمرکی کشف شد.

ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت تریل غیرمجاز که در ساعات پایانی شب با ایجاد صدای رعب و وحشت آسایش و آرامش شهروندان را سلب کرده بودند شناسایی و توقیف کردند.

ولی ا… حسین محمدی فرمانده انتظامی شهرستان میبد بیان داشت: در پی شکایت های متعدد مردمی در خصوص تردد چهار دستگاه موتورسیکلت تریل در ساعت های پایانی شب در سطح شهر میبد و ایجاد جو رعب و وحشت در بین خانواده های میبدی، بررسی موضوع به ماموران اداره آگاهی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: با تشکیل تیم عملیاتی این فرماندهی و هماهنگی لازم با مقامات قضائی تحقیقات اولیه شروع شد و ماموران پلیس توانستند محل اختفای این موتورسیکلت ها را در محله “یخدان” میبد شناسایی کنند.

حسین محمدی افزود: ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی متهم اصلی به نام “ع.ف” ۲۲ ساله را دستگیر کردند و در بازرسی از منزل وی تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت تریل قاچاق فاقد اسناد گمرکی کشف شد.

سرهنگ محمدی ارزش این چهار دستگاه موتورسیکلت را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال بیان کرد و یادآور شد: موتورسیکلت ها تحویل گمرک شد.