قاتل کودک ۹ ساله مهریزی قصاص شد

دادستان عمومی و انقلاب مهریز از قصاص قاتل کودک ۹ ساله این شهرستان خبر داد. محمد رضا حداد زاده افزود: حکم قصاص که مدتی قبل به تایید دیوانعالی کشور رسیده بود در محل کشف جسد اجرا شد . وی در خصوص وقوع این قتل اضافه کرد: در هفتم آبان ماه سال گذشته در ایام محرم […]

دادستان عمومی و انقلاب مهریز از قصاص قاتل کودک ۹ ساله این شهرستان خبر داد.

محمد رضا حداد زاده افزود: حکم قصاص که مدتی قبل به تایید دیوانعالی کشور رسیده بود در محل کشف جسد اجرا شد .

وی در خصوص وقوع این قتل اضافه کرد: در هفتم آبان ماه سال گذشته در ایام محرم حسینی کودک ۹ ساله ای مفقود و پس از اعلام خانواده وی با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم مشخص می شود که توسط شخصی بنام عباس ربوده شده است .

این مسوول ادامه داد: قاتل شناسایی و بازداشت و تحقیق از او آغاز که موضوع را انکار می کند و پس از بازرسی از منزل آثار خون کشف و متهم به قتل کودک اعتراف و جسد با اقدام فوری نیروی انتظامی قبل از دفن بین زباله های شهری کشف می شود .

حداد زاده گفت: پس از رسیدگی فوری در دادسرای مهریز در دادگاه کیفری استان یزد حکم قصاص قاتل صادر و در دیوان عالی کشور تایید و با اذن ریاست قوه قضائیه اجرا شد.

وی اظهار داشت: تا آخرین لحظات اولیای دم از حق قانونی و شرعی خود عدول نکردند و حکم قصاص به درخواست آنها اجرا شد .

حدادزاده گفت: محکوم علیه به جهت آزار جنسی مقتول و ربایش وی نیز دارای محکومیت حبس و پرونده دیگر بود که با توجه به اجرای قصاص سایر مجازاتهای وی منتفی است .