تودیع و معارفه سرپرست اوقاف میبد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : فلاح در این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام شفقت پور از خدمات ایشان در زمینه های فرهنگی و ساماندهی بقاع متبرکه تقدیر و تشکر نمود . وی ادامه داد : اداره اوقاف و امور خیریه باید در جایی که وقف تبدیل به احسن […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : فلاح در این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام شفقت پور از خدمات ایشان در زمینه های فرهنگی و ساماندهی بقاع متبرکه تقدیر و تشکر نمود .

وی ادامه داد : اداره اوقاف و امور خیریه باید در جایی که وقف تبدیل به احسن می شود می بایست تسهیل و تسریع در امور داشته باشد که نمونه آن در شهرستان صورت گرفته و برای جوانانی که ازدواج می نمایند و فاقد منزل هستند منازلی ساخته شده و برای مدت زمان محدودی به آنها داده می شود و این خود یک کار خداپسندانه و تبدیل نمودن زمین موقوفه به احسن است و دیگر اینکه در زمینه کارهای فرهنگی در بقاع متبرکه فعال تر گردد.

فلاح همچنین گفت : اداره اوقاف در زمینه عمران شهری بویژه موضوع ترافیک نیز می تواند کمک و همیار خوبی باشد و در زمینه اهدای زمین و یا ایجاد پارکینگ به کمک ترافیک شهر بیاید.

در پایان این جلسه با اهداء لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام شفقت پور تقدیر و حجت الاسلام کرمی سرپرست جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد معرفی گردید .