تقدیر از پژوهشگر جوان میبدی در حوزه خانواده

طی مراسمی با حضور جوادی یگانه رییس پژوهشگاه فرهنگ،هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شانزدهمین دوره معرفی و تقدیر از پژوهش‌های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی استان یزد با تقدیر از پژوهشگران برتر به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار برج نیوز پروژه مطالعاتی “بررسی علل و عوامل موثر بر طلاق بر […]

طی مراسمی با حضور جوادی یگانه رییس پژوهشگاه فرهنگ،هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شانزدهمین دوره معرفی و تقدیر از پژوهش‌های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی استان یزد با تقدیر از پژوهشگران برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار برج نیوز پروژه مطالعاتی “بررسی علل و عوامل موثر بر طلاق بر اساس مدلهای رگرسیونی و رده بندی” آقای علیرضا پاک گوهر ازبین ۳۴ طرح پژوهشی منتخب برای داوری علمی به عنوان طرح پژوهشی برتر استان یزد در حوزه فرهنگ و خانواده انتخاب گردید و در شانزدهمین جشنواره برترینهای پژوهشی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مورخ هجدهم اسفند سال ۹۳ از ایشان بعنوان “پژوهشگر شایسته تقدیر” مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.

watermarked-pakgohar

آقای پاک گوهر در گفتگو با خبرنگار برج نیوز عنوان کرد: بنده این افتخار را مرهون همکاری و همدلی پرسنل و مسوولین اداره بهزیستی شهرستان میبد و همراهی کارشناسان اداره ارشاد اسلامی می دانم و از اهتمام و توجه کمیته فرهنگ شهرستان میبد به موضوع آسیب شناسی طلاق که به اراده و حسن تدبیر حضرت آیت الله اعرافی مشغول به فعالیت است تقدیر و تشکر می نمایم.

وی افزود: تا کنون از طرح پژوهشی اشاره شده یک مقاله پژوهشی در فصلنامه فرهنگ و هنر سازمان ارشاد اسلامی یزد و سه مصاحبه تخصصی مکتوب در هفته نامه میبد نوین به چاپ رسیده است.

این پژوهشگر حوزه خانواده گفت: امیدوارم اهتمام جمیع اصحاب رسانه و مسوولان متولی صیانت از خانواده در شهرستان میبد باقیات الصالحات ایشان و خدمت گزاری این کمترین نیز مورد قبول حضرت احدیت و مردم نیک سرشت و تلاشگر شهرستان میبد قرار گیرد.