زمانی که همه مسئولین در بفروئیه خوابند!

بفرونیوز ظاهرا مسئولین بفروئیه تصمیم گرفتند تا در راستای ترویج فرهنگ قلیان و همچنین فراهم کردن زمینه اقتصادی چند خانواده، مدیریتی جهادی از خود نشان داده و خود را به خواب بزنند. با این اوصاف سه ضلع از شعار سال تکمیل شد و فقط می ماند ضلع چهارم، که آن هم عزم ملی مردم بفروئیه […]

  • بفرونیوز

ظاهرا مسئولین بفروئیه تصمیم گرفتند تا در راستای ترویج فرهنگ قلیان و همچنین فراهم کردن زمینه اقتصادی چند خانواده، مدیریتی جهادی از خود نشان داده و خود را به خواب بزنند. با این اوصاف سه ضلع از شعار سال تکمیل شد و فقط می ماند ضلع چهارم، که آن هم عزم ملی مردم بفروئیه می ماند تا آرام بیایند و آرام بروند تا خدای ناکرده آقایان مسئول از خواب بیدار نشوند. هر چند که به این راحتی ها نمی توان فردی که خود را به خواب زده است بیدار کرد.

بفرونیوز برای دفعه سوم است که در بیست روز اخیر در باب این قلیان فروشی شیک و بزرگ در بفروئیه می نویسد. شیک بودن و بزرگی این قلیان فروشی یک طرف، خواب شیک و عمیق مسئولین نیز یک طرف. کسی نیست که این بنده خداها را از خواب بیدار کند.4556745656
ظاهرا نوشته های بفرونیوز فایده ندارد، از این باب عکسی از آقایان به نمایش می گزاریم:

بخشدار که عالیترین نماینده دولت در بخش است، شهردار که سکان دار شهر است، پلیس که تامین کننده امنیت و مسئول برخورد با متخلفان است، شورای شهر که با رای مردم به روی کار آمده اند و نماینده مردم هستند، شبکه بهداشت و درمان که مسئول سلامت جامعه است، همه و همگی خوابند، خواب.

البته جای افراد دیگری نیز در عکس بالا خالی است. عکس مدیر مدرسه ای که در جلسه ای خواستار برخورد چکشی پلیس با برخی از جوانان بفروئیه می شود و حال ترجیح می دهد که سکوت کند، یا عکس فردی که ماهی چند دفعه جلسه شورای نهی از منکر می گیرد، یا عکس روحانیونی که بی تفاوت از این ماجرا می گذرند، یا عکس کسانی که در زمینه ورزش جوانان بفروئیه کم کاری می کنند، یا عکس … .

قطعا و بدون شک وجود این قلیان فروشی در بفروئیه نشان دهنده بی کفایتی و بی تدبیری مسئولین اجرایی و سلامت، مدیران و مربیان مدارس، پلیس و بسیج و همچنین دلسوزان فرهنگی می باشد.

به هر حال تا پایان سال ۹۳، بفرونیوز هر چهار روز یک بار در باب این بی کفایتی و بی تدبیری مسئولین و در باب این قلیان فروشی می نویسد، تا این قلیان فروشی جمع آوری شود.