ابتکار جالب مرکز قرآنی ثقلین میبد +پوستر

منبع:‌ برج نیوز مرکز فرهنگی مذهبی هنری ثقلین شهرستان میبد اقدام به برگزاری کلاسهای مختلف در باب ترجمه، تفسیر، قرائت و تدبر در قرآن و کلاس امام شناسی نموده است. این موسسه در راستای ایجاد انگیزه و همدلی و حس رقابت و اشنا نمودن دوستداران قران با یک روش بسیار علمی و کارشناسی شده  مسابقه […]

  • منبع:‌ برج نیوز

مرکز فرهنگی مذهبی هنری ثقلین شهرستان میبد اقدام به برگزاری کلاسهای مختلف در باب ترجمه، تفسیر، قرائت و تدبر در قرآن و کلاس امام شناسی نموده است.

این موسسه در راستای ایجاد انگیزه و همدلی و حس رقابت و اشنا نمودن دوستداران قران با یک روش بسیار علمی و کارشناسی شده  مسابقه قرآنی با عنوان ” قرآن کتاب زندگی” را در سطح شهرستان میبد برگزار می نماید.

Picture-010

شرکت کنندگان با ثبت نام در این مسابقه، علاوه بر فراگیری ترجمه و مفاهیم قرآن و آشنایی با بیش از ۵۰ هزار واژۀ قرآنی، از جوایز در نظر گرفته شده(کمک هزینه سفر به کربلا، مشهد مقدس، پلاک طلا، تبلت) بهره مند می گردند. لازم به ذکر است که امکان ادامه فرآیند آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم تا مرز توانمندی ترجمۀ ترتیبی قرآن کریم را نیز خواهند یافت.

زمان ثبت نام این مسابقه تا بیست و پنج ماه جاری میباشد

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۳۵۷۱۶۰ و ۰۹۱۶۲۵۹۶۲۰۹ تماس و یا به آدرس میبد فلکه شهرداری کوچه جنب اداره پست موسسه فرهنگی ثقلین شهرستان میبد مراجعه فرمایند.