برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۴۰ نقطه میبد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد از برپایی ۱۴۰ پایگاه شور نیکوکاری جهت جلب کمکهای مردمی در شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد، حسین زین الدینی  در جلسه هم اندیشی و هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری که درمحل آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید، ضمن بیان این مطلب گفت: […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد از برپایی ۱۴۰ پایگاه شور نیکوکاری جهت جلب کمکهای مردمی در شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد، حسین زین الدینی  در جلسه هم اندیشی و هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری که درمحل آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید، ضمن بیان این مطلب گفت: در آستانه سال جدید، تلاش برای فراهم کردن فضا در راستای جمع آوری کمکهای مردمی برای محرومین، از جمله اهداف مهم کمیته امداد حضرت امام(ره) می باشد.

وی، فرهنگ سازی و ایجاد بستر لازم برای کمک به محرومان را هدف اصلی برپایی جشن نیکوکاری عنوان کرد و افزود: تقویت فضای احسان و همدلی به عنوان تکلیف شرعی در دستور کار این نهاد است.

“زین الدینی” با بیان اینکه جشن نیکوکاری همزمان با روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ اسفند برگزار میشود، اظهار داشت: به دلیل همزمانی جشن نیکوکاری با ایام فاطمیه، شعار امسال با عنوان “اکرام فاطمی، همبستگی اجتماعی، شور نیکوکاری نام گذاری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد به تعداد پایگاههای آن نهاد اشاره کرد و افزود: ۱۴۰ پایگاه در سطح مدارس، مساجد، معابر، میادین و میعادگاه نماز جمعه در برگزاری جشن نیکوکاری امسال مشارکت داشته و آماده دریافت کمکهای مردمی هستند.

وی در ادامه ضمن تشکر ازهمکاریهای گذشته  مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان دربرپایی این جشن گفت: استفاده از ظرفیت مدارس در برگزاری جشن نیکوکاری و فرهنگ سازی در مدارس جهت کمک به همنوع، خیلی مهم و حائز اهمیت است و دراین راستا در ۱۳۰ مدرسه شهرستان، پایگاههای شور نیکوکاری آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار شهرستان درروز جشن نیکوکاری خواهند بود.

“زین الدینی” خاطرنشان کرد: امیدواریم  همچون سنوات گذشته با مشارکت و کمکهای  مردم خیر و نیک اندیش شهرستان، بتوانیم در آستانه سال جدید دل نیازمندان را شاد نمائیم.